Najnowsza "C-piątka" oficjalnie zaprezentuje się na salonie samochodowym w Brukseli. Tam w połowie stycznia Citroen pozwoli widowni do woli podziwiać kształty zarówno limuzyny, jak i kombi. Spodziewają się tłumów...

Reklama

Przypominamy, że druga generacja C5 radykalnie odbiega stylem i technologią od poprzednika. Jest bardziej wyrazista, większa, bardziej komfortowa - wreszcie udało się Francuzom zbudować naprawdę ciekawy samochód klasy średniej.

Napęd? Silniki benzynowe - 1.8/127 KM, 2.0/143 KM lub najmocniejszy 3.0 V6 215 KM. Turbodiesle HDi - 1.6/110 KM, 2.0/138 KM, 2.2/173 KM albo z 2.7 V6/208KM.

Na życzenie wygody podróżowania dopilnuje trzecia generacja hydropneumatycznego zawieszenia (tak jak we flagowej limuzynie C6). Układ seryjnie będzie zakładany do modeli z V-szóstkami.

Kiedy na drodze? W przyszłym roku. W oczekiwaniu zapraszamy na dwa filmy.

Reklama