Marka znad Sekwany planuje wjechać trzecią generacją laguny do pierwszej trójki najbardziej solidnych i bezawaryjnych samochodów swojego segmentu. Nawet ceniona Toyota ma wypaść blado przy jakości z fabryki Trójkolorowych.

Właśnie dlatego kontrola jakości na każdym etapie budowy nowego auta jest drobiazgowa jak nigdy dotąd w Renault. Pracowników na wszystkich stanowiskach szkolono przez 30-godzin. Także dostawcy części przeszli rygorystyczną selekcję - wybrano najlepszych. Cóż, zapowiada się całkiem obiecująco…

Przypominamy, że nową lagunę można już kupować. Na razie tylko w wersji hatchback z silnikami 1.6/115 KM, 2.0/140 KM, 2.0T/170 KM, 2.0 dCi/130 lub 150 KM (automat) i 1.5 dCi/110 KM. Najtańsza odmiana 1.6 kosztuje od 74 tys. zł. Każda limuzyna jest objęta trzyletnią gwarancją (lub do przebiegu 150 tys. km).