Marka znad Sekwany planuje wjechać trzecią generacją laguny do pierwszej trójki najbardziej solidnych i bezawaryjnych samochodów swojego segmentu. Nawet ceniona Toyota ma wypaść blado przy jakości z fabryki Trójkolorowych.
Właśnie dlatego kontrola jakości na każdym etapie budowy nowego auta jest drobiazgowa jak nigdy dotąd w Renault. Pracowników na wszystkich stanowiskach szkolono przez 30-godzin. Także dostawcy części przeszli rygorystyczną selekcję - wybrano najlepszych. Cóż, zapowiada się całkiem obiecująco…
Przypominamy, że nową lagunę można już kupować. Na razie tylko w wersji hatchback z silnikami 1.6/115 KM, 2.0/140 KM, 2.0T/170 KM, 2.0 dCi/130 lub 150 KM (automat) i 1.5 dCi/110 KM.Najtańsza odmiana 1.6 kosztuje od 74 tys. zł. Każda limuzyna jest objęta trzyletnią gwarancją (lub do przebiegu 150 tys. km).
Najnowszą limuzyną Renault chce utrzeć nosa Toyocie. Jeszcze gorąca laguna ma być jednym z najmniej awaryjnych aut w klasie średniej. Jak Francuzi chcą tego dokonać?
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama