Wizja kombi jest jeszcze bardziej sportowa od bieżącej wersji tourera. Niesie więcej emocji, ale pozostaje praktyczne. Skąd to wiadomo? Tył mówi wszystko - szeroka klapa plus tradycyjne proporcje, to musi dużo zmieścić.
Silniki - dwa benzynowe 2.0 i 2.4 plus wysokoprężny 2.2 i-DTEC. Ten ostatni jest podobny do aktualnego turbodiesla 2.2 i-CTDI, ale ma więcej niż 140 KM, mniejsze spalanie i czystsze spaliny. Każda z tych trzech jednostek spełni normę emisji Euro 5.
Tyle pod maską, a pod podłogą nowe zawieszenie i szerszy rozstaw kół (przestronniejsza kabina). Producent zapowiada lepszą przyczepność, stabilniejsze prowadzenie plus dokładniejsze czucie drogi.
Ostateczna wersja następnego accorda zadebiutuje wiosną 2008 roku na salonie samochodowym w Genewie. Od razu jako sedan i kombi. My już dziś prezentujemy przedsmak tego, co pokaże Honda - w galerii accord tourer concept.
Oto nowa honda accord!
Japończycy dopiero we Frankfurcie zdradzili tajemnicę. Prototypowy accord tourer wyraźnie ogłasza, jaki styl przywiezie następca dzisiejszej generacji limuzyny. Nowy model będzie też dłuższy i szerszy. Kolejka już powinna się ustawiać…
Reklama
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Reklama
Reklama
Powiązane
Reklama
Reklama
Komentarze