508 RXH to kolejny model w gamie Peugeot. Kształt oraz specyficzna linia nadwozia sugerują, że Francusi celują w m.in. słynne modele allroad od Audi. Podwyższony i poszerzony w stosunku do 508 SW, model RXH odróżnia się też pionowo osadzonym reflektorom LED w kształcie pazurów.
Producent zapewnia, że wnętrze 508 RXH zostało wykończone najwyższej klasy materiałami, w tym tapicerką skórzaną w kilku odmianach, zaprojektowanych specjalnie dla tego modelu.
Wyposażenie seryjne to m.in. w system otwierania i rozruchu bez kluczyka, elektrycznie sterowane przednie siedzenia, wyświetlacz typu Head-Up, felgi 18-calowe, szklany dach panoramiczny, przyciemniane boczne szyby wielowarstwowe o zwiększonej izolacji akustycznej czy najnowszej generacji system audio i nawigacji WIP Nav Plus.
Sercem 508 RXH będzie jednostka 2,0 HDi FAP HYbrid4. Możliwości - 200 KM mocy, napęd na 4 koła oraz maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Auto dzięki technologii hybrydowej ma spalać poniżej 4,2 l/100 km w cyklu mieszanym (emisja CO2 mniej niż 109 g/km).
Światowa premiera 508 RXH została zaplanowana na wrześniowy salon samochodowy we Frankfurcie. Sprzedaż rozpocznie się wiosną 2012 roku - także w Polsce.