Jeśli mimo to, zakochani zdecydują się na wspólne życie, do ślubu powinni pojechać ... Mercedesem, czyli autem ulubionej marki Anny Muchy :) Serwis motoryzacyjny mobile.eu sprawdził, jakim samochodem nie należy jechać na walentynkową randkę, a jaki z kolei nadaje się do tego, by pojechać nim do ślubu.

Reklama
Inne

Randka nie uda się ...

Najwięcej Polaków jest zdania, że na pierwszą randkę nie należy wybierać się rodzinnym kombi z fotelikami dziecięcymi. Takie auto nie gwarantuje miłosnego sukcesu zdaniem 22,8 proc. respondentów. Szans na rozkwit uczucia nie mają także kierowcy różowych kabrioletów z futerkową kierownicą. 20,3 proc. respondentów uważa, że takim samochodem lepiej nie pokazywać się pod oknem ukochanej osoby. Na miłosne spotkanie najbezpieczniej wybrać się podrasowanym sportowym samochodem - ten typ pojazdu ma najmniej przeciwników - zaledwie 5 proc. Kolejne „bezpieczne” z randkowego punktu widzenia samochody to "zdezelowany relikt PRL-u" i ubłocona terenówka. Odpowiednio 11,6 5 proc. i 15,6 5 proc. Polaków jest zdania, że takimi autami nie należy jechać na pierwszą randkę. O ile ma się ona zakończyć powodzeniem...

Inne / Daimler AG



Do ślubu najlepiej pojechać ...

Jeśli pierwsza randka okaże się sukcesem, to być może warto zacząć zastanawiać się nad pojazdem do ślubu. Okazuje się, że większość Polaków ma sprecyzowaną wizję samochodu, który najbardziej nadaje się do tego, by zajechać nim przed ślubny kobierzec. 14,8 proc. badanych wskazało topowy model niemieckiego koncernu - Mercedesa klasy S.

AKPA

Na drugim miejscu uplasował się będący także synonimem luksusu brytyjski Rolls-Royce (10,2 proc.). Jednak kolejne miejsca przypadły ponownie modelom Daimlera: 8,3 proc. badanych chciałoby pojechać do ślubu starym typem luksusowego Mercedesa, 7,9 proc. - Mercedesem klasy E. Wśród istotnych wskazań znalazły się także: Lincoln (7,1 proc.), Warszawa (5,7 proc.) oraz Bentley (5,1 5 proc.).

W zestawieniu marek (bez podziału na modele) liderem jest także Mercedes, którego wybrałoby ponad 3 na 10 badanych. Kolejny w rankingu Roll-Royce uzyskał 10,2 proc. wskazań. Na trzecim miejscu, swoją obecność zaznaczył najdłuższy osobowy samochód na polskich drogach - słynny amerykański Lincoln (7,1 proc.). Wśród popularnych marek znalazły się także zabytkowe Warszawy (5,7 proc.), historyczne Polskie Fiaty (5,5 proc.), Audi (5,5 proc.), Bentley’e (5,1 proc.) i BMW (3,9 proc.).