Najważniejsze zmiany skrywa lekko przestylizowana karoseria. Najnowsza pozycja w gamie jednostek napędowych to nowo opracowany silnik wysokoprężny 2.2 CDTI o dwóch poziomach mocy. Wersja o mocy 163 KM oferuje 36 KM więcej niż poprzednik. Wersja o mocy 184 KM daje kierowcy 34 KM więcej.
Wariant o mocy 163 KM dostępny jest w wersji z napędem na przednie lub wszystkie koła oraz z manualną lub automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów. Wersja o mocy 184 KM również oferuje wybór manualnej lub automatycznej przekładni i jest standardowo dostępna z napędem na cztery koła.
Również silniki benzynowe są obecnie mocniejsze. Czterocylindrowa jednostka o pojemności skokowej 2,4 litra oferuje obecnie moc 170 KM, czyli o 30 KM więcej. Podobnie jak silniki wysokoprężne, jest ona oferowana w wersji z napędem na przednie lub na wszystkie koła i współpracuje z manualną lub automatyczną, sześciobiegową skrzynią biegów.
Silniki wyposażone są w układ zmiennych faz rozrządu po stronie dolotowej i wydechowej, dzięki czemu optymalizacji ulega moment obrotowy oraz charakterystyka osiągów. Obniża się również użycie paliwa i emisja spalin. Wszystkie jednostki spełniają normę Euro 5.
Wygląd? Przód - nowa osłona plus światła przeciwmgielne z chromowanymi obwódkami. Tył - zmodyfikowane lampy. Opcjonalnie dostępne 19-calowe felgi z lekkich stopów. Opel oferuje teraz w standardzie elektryczny hamulec postojowy i system wspomagania ruszania pod górę HSA.
Odmłodzona Antara, zostanie zaprezentowana pod koniec 2010 roku - najpewniej w czasie salonu samochodowego w Bolonii na początku grudnia.