Piąte miejsce w Rajdzie Wielkiej Brytanii i 10 kolejnych punktów zagwarantowało polskiej załodze miejsce w pierwszej piątce najlepszych zawodników jeżdżących samochodami S2000. W Rajdzie zwyciężył Mikkelsen przed Breenem (+6:02.7) i Ponsem (+6:15.5).
"Rajd Wielkiej Brytanii okazał się być trudny. Zmienne warunki pogodowe, dużo błota na drodze i wiele zdradliwych miejsc spowodowały, że walijskie szutry były jeszcze bardziej wymagające. Na czwartym odcinku uderzyliśmy w kamień, uszkodziliśmy poważnie lewe tylne koło i straciliśmy tam prawie trzy minuty, co spowodowało, iż nie mieliśmy już szans na lepszy wynik pokonując kolejne oesy nie w pełni sprawnym samochodem. Podczas sobotnich i niedzielnych odcinków nie zdecydowaliśmy się na podejmowanie zbytniego ryzyka, gdyż w Rajdzie Wielkiej Brytanii przede wszystkim walczyliśmy o 5. miejsce w Mistrzostwach Świata SWRC." - powiedział na mecie ostatniego w tegorocznym sezonie rajdu w Mistrzostwach Świata Michał Kościuszko.
W ciągu trzech dni jednego z najstarszych rajdów na świecie zawodnicy pokonali 1612,04 km, w tym 20 odcinków specjalnych o łącznej długości 359,44 kilometrów oesowych. Niezwykle szybkie i śliskie w czasie opadów deszczu trasy zlokalizowane w południowej i środkowej Walii okazały się być jednymi z najtrudniejszych w tegorocznych Mistrzostwach Świata.
Sezon 2010 Załoga Dynamic World Rally Team rozpoczęła bardzo szybką jazdą i prowadzeniem w Rajdzie Meksyku i Rajdzie Jordanii. Niestety częste defekty samochodu w Meksyku spowodowały, iż rajd zakończył się na trzecim miejscu podium. Rewelacyjna jazda podczas Rajdu Jordanii zakończyła się bardzo poważnym wypadkiem. Ford Fiesta S2000 został kompletnie zniszczony, a Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak znaleźli się w szpitalu. W kolejnych 5 rajdach jedyna polska załoga w Mistrzostwach Świata jechała już Skodą Fabią S2000. Ostatecznie w sezonie 2010 Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak trzykrotnie stanęli na trzecim miejscu podium (Rajd Meksyku, Portugalii oraz Francji), dwukrotnie zajęli 5. miejsce (Rajd Finlandii i Wielkiej Brytanii) i raz 6. (Rajd Niemiec).
Strategicznym partnerem zespołu w sezonie 2010 jest marka Dynamic należąca do spółki LOTOS Paliwa. Na arenie międzynarodowej Michał Kościuszko reprezentuje również swoje rodzinne miasto – Kraków.
"To był udany debiut zarówno z zespołem Dynamic World Rally Team, jak i w klasyfikacji SWRC. Mieliśmy dobre tempo na poszczególnych rajdach - Meksyku, Jordanii, Francji. Trzy razy staliśmy na podium. W Rajdzie Wielkiej Brytanii wywalczyliśmy 5. miejsce w klasyfikacji kierowców SWRC oraz 6. miejsce dla zespołu Dynamic World Rally Team. Chciałbym bardzo podziękować naszym partnerom. Przede wszystkim firmie LOTOS Paliwa z marką Dynamic oraz pozostałym partnerom, którzy wspierali nas podczas całego sezonu. Byli z nami podczas tych dobrych i trochę gorszych chwil, bo jak wiadomo w sporcie bywa różnie. W tej chwili jesteśmy myślami już w kolejnym sezonie, w którym zamierzamy powalczyć o tytuł Mistrza Świata. Mam nadzieję, że w sezonie 2011 będziemy mieć więcej szczęścia i nie będą nas nękać tak częste defekty samochodu." - powiedział Michał Kościuszko.
Kolejnym startem załogi Dynamic World Rally Team jest Rajd Barbórki rozgrywany w Warszawie w pierwszą sobotę grudnia.