Inne

Zawody poprzedziły treningi i kwalifikacje.Polski zespół nie może pochwalić się pozycją na podium, ale możemy pocieszyć się faktem, że żaden zespół nie awansował w MX-5 Open Race o 17 pozycji! Po kolizji z samochodem Norwegów polska załoga musiała naprawić samochód i spadła na ostatnie miejsce. Emocji jednak nie brakowało i polscy kierowcy dzielnie dojechali do mety na 11 pozycji.

>>>Trójka MPS - ostra Mazda za złotówki

Tymczasem Mazda MX-5 ciągle świętuje swoje 20-lecie. Wszystko zaczęło się na targach motoryzacyjnych w Chicago w lutym 1989 roku. Premiera pierwszej Mazdy MX-5 (wtedy pod nazwą Miata) przyczyniła się do odrodzenia dwumiejscowych roadsterów. Japońska maszynka do pokonywania zakrętów została wpisana do Księgi rekordów Guinnessa jako najlepiej sprzedający się dwumiejscowy samochód sportowy w historii. Wyprodukowano ponad 850 tys. sztuk tego kultowego modelu...

>>>Jedyna taka Mazda na świecie!

Na dwudziestolecie przebojowego roadstera japońska marka wyprodukuje 2 tys. jubileuszowych egzemplarzy MX-5 tylko dla kierowców w Europie. Auto tej serii zostanie oznaczone specjalną plakietką ze stali nierdzewnej, na której widnieje ogólnoeuropejski numer seryjny (od 1 do 2000).

>>>Jakim samochodem podrywać króliczki?

Wyjątkowy model zbudowany na wersji z silnikiem 1.8 i miękkim dachem, został wzbogacony o specjalny pakiet stylizacji zewnętrznej - chromowana atrapa chłodnicy, chromowane klamki, chromowane obramowania reflektorów i świateł przeciwmgielnych plus specjalne 17-calowe felgi z lekkich stopów i logo 20-lecia MX-5.

>>>Seksowna 20-latka na imprezie

Samochód można zamawiać w jednym z trzech kolorów - czerwonym True Red, białym Crystal White Pearl i, stworzonym specjalnie dla tej edycji, niebieskim Aurora Blue - z odpowiednio dopasowanymi kolorystycznie elementami wykończenia wnętrza. Sportowe wrażenia z jazdy wzmacnia specjalnie dodana rozpórka. Nic tylko brać w ciemno :)



















Reklama