Inne

Miesiąc po wprowadzeniu do sprzedaży w Japonii nowego modelu Mitsubishi typu crossover, znanego na tym rynku jako RVR, Mitsubishi Motors Corporation zebrało 5169 zamówień na ten model. To ponad trzy razy więcej bowiem plan zakładał 1500 aut. W Europie samochód będzie sprzedawany pod nazwą ASX...



Reklama

"Wyjątkowo seksowny, model ASX jest punktem zwrotnym w naszej strategii produktowej. Obok odświeżonego Outlandera, ASX stworzy nową gamę pojazdów, łącząc zalety tradycyjnego "samochodu rodzinnego" z cechami wytrzymałych modeli Pajero i L200. ASX to symbol naszych "zielonych" możliwości inżynieryjnych połączonych z odpowiednią świadomością rynkową, a wszystko to w celu dotarcia do nowych klientów. ASX to kolejny krok do ponownego stworzenia firmy Mitsubishi Motors." - powiedział Osamu Masuko, prezes Mitsubishi Motors Corporation podczas wystawy w Genewie.

"Nowy crossover Mitsubishi symbolizuje ważne przemiany w strategii firmy, został po raz pierwszy zaprezentowany europejskim mediom i klientom na zakończonym właśnie genewskim salonie samochodowym, gdzie spotkał się ze znakomitym przyjęciem." - powiedziała dziennikowi.pl Kinga Lisowska, szefowa biura prasowego Mitsubishi w Polsce.

Sprzedaż ASX w Polsce rozpocznie się już wiosną tego roku. Auto napędzane na jedną lub dwie osie, będzie oferowane z dwoma jednostkami napędowymi - zupełnie nowym, stworzonym przez Mitsubishi przyjaznym środowisku silnikiem Diesla o mocy 150 KM i pojemności 1.8 l, który spełnia normę Euro 5 oraz benzynową jednostkę o pojemności 1.6/117 KM.

Plan? Jasny jak słońce - pobić Nissana i kropka!