Reklama
Reklama
Reklama

Utrata wartości. Zobacz, które auto wybrać, żeby nie żałować

Za ile można sprzedać samochód po kilku latach eksploatacji?
Za ile można sprzedać samochód po kilku latach eksploatacji? / dziennik.pl
Największy i najważniejszy element w kosztach utrzymania samochodu to utrata wartości. Oznacza nie tylko najwyższy koszt dla użytkownika, lecz także warunkuje wartość rezydualną, czyli to, za ile można sprzedać samochód po kilku latach eksploatacji. Eksperci sprawdzili, które auto najbardziej trzyma cenę. Oto wyniki...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
wartość rezydualna Skoda Octavia volkswagen golf Ford Focus BMW serii 1 Opel Astra Audi A3 Seat Leon Utrata wrtości samochód
Reklama

Komentarze (22)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Artur**Wuppertal.
    2017-04-22 23:10
    Drodzy rodacy!!!!!!!!!!! Zyje juz od lat dziesiatych w RFN i juz troche sie dowiedzialem przez ten czas dlatego moge wam pare informacji przekazac. Pomimo ze w tym kraju zyje nigdy nie mialkem samochodu niemieckiego. U nas mamy powiedzenie to byly i sa trabanty!!!!!!!!!!. Moj brat testuje samochody od lat i tez nidy nie mial sam. niem. i nigdy by nie kupil jego koledzy tak samo. tutaj jest patanie---Jurek-"Niemieckie media lansują swoje fury więc po co te pseudo testy ? prawidlowo zauwazono!!!!!!!! W Polsce nie stawja sie pytanie. " do kogo naleza czasopisma jak "Auto Motor Sport"?????" Kto robi testy i na czyje zlecenie?????? Dla kogo pracuje ADAC???? -- To czasopismo "Auto Motor" nalezy do tak.zw. VW grup. Rok temu w TV RFN pokazano cale powjazanie prasy z TV czy z ADAC. ADAC manipulowalo statystyke tak.zw. awaryjnosci i przyznawali medale. Okazalo sie ze te medale byly guw... warte. W 2016 zima demonstrowali taksowkarze w Berlinie przed Centala Mercedesa bo w nowych modelach Dysze wtryskowe byly zatykane parafina i nie byli w stanie ten problem rozwjazac. Audi Q7 zuzywaja opony w ciagu roku i nie wjadomo dlaczego!!!!! Audi A6 bedziesz mial raz problem z silnikiem a o zawieszeniu juz nie mowie!!!! to wypruje tobie nerwy za wszystkie czasy. To samo jest z Cayen Porsche+ VW Tuareg-V6- bo to jest ten sam silnik. Ta lista jest ogromna. Dlatego szczez sie od sam. Niemieckiego. Jezeli masz duza kase??? to wsio ryba.
    0
    zgłoś
  • WV
    2017-04-03 15:06
    das schwindell auto !
    0
    zgłoś
  • gośćjegomość
    2017-04-02 20:43
    "Z Polski, niemieckie czy czeskie? Zobacz, które auto wybrać, żeby nie żałować po 60 tys. km" Rosyjskie, Łada do pierwszej drobnej usterki musi mieć co najmniej 200tys. na liczniku. Poza tym, nie trzeba się przejmować stratą wartości auta po latach, gdyż autem wciąż chce się jeździć, a zachodnie wyroby trzeba kupować z planem odsprzedaży po latach.
    6
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • Rafał
    2017-03-30 19:40
    Polski biznes motoryzacyjny nie ma się czego wstydzić. Wypożyczalnie takie jak Panek działają prężnie i dynamicznie się rozwijają, czego dowodem jest właśnie uruchamiany w Warszawie car sharing.
    3
    zgłoś
  • foreks
    2017-03-30 09:44
    Po takich wlasnie sponsorowanych pseudoartykulach w niemieckiej gazetce dla glupich Polaczkow widac, jaka polityke niemieckie media prowadza w swojej polskiej kolonii.foe
    3
    pokażukryj odpowiedzi (2)
    zgłoś
  • foreks
    2017-03-30 09:43
    Buahahaha, 60% wartosci to Avensis albo Accord trzymaja po 8, a nie 3 latach. Civic tzw. Ufo 10 latnie kosztuje polowe ceny nawet. A Opel mhmmm, hehehe, szkoda nawet komentowac.
    10
    zgłoś
  • trish
    2017-03-29 21:00
    Sprzedawałem 8 letniego kompakta opel astra 1,6 benz cene jaką dostalem za niego to 12,8tys. W tym czasie kolega sprzedawal 8 letniego kompakta toyotę auris tez 1,6 benz i dostał za aurisę 20tys. O czyms to świadczy no nie?
    2
    pokażukryj odpowiedzi (4)
    zgłoś
  • Jurek
    2017-03-29 19:48
    Niemieckie media lansują swoje fury więc po co te pseudo testy ?
    5
    zgłoś
  • czego z serca życzę.
    2017-03-29 14:22
    Niemiecki przemysł motoryzacyjny jest w kryzysie,dawno nie miał tak krytycznej oceny na całym świecie .Marny stylistycznie ,blamaż i totalna kompromitacja silnikowa ,tak żle dawno nie było.Do tego dochodzi rewolucja elektryczna w samochodach gdzie Niemcy przespali okres badań i wdrażania nowoczesnych baterii. Jedyna nadzieja jest w opalonych uchodzcach inżynierach.
    5
    pokażukryj odpowiedzi (3)
    zgłoś
  • Logi
    2017-03-29 14:19
    Wynika z tego jednoznacznie, że nowe auta na starcie są przeszacowane co najmniej dwukrotnie!
    0
    zgłoś
  • sil
    2017-03-29 13:19
    A na to, że "supersilniki"koncernu VAG mogą się przedwcześnie rozwalić lub narazić na wysokie koszty to nie trzeba zwracać uwagi. Co z tego, że samochód trochę więcej starci na wartości skoro silnik tego mniej tracącego zawyży strasznie koszta eksploatacji?
    1
    zgłoś
  • Akasza
    2017-03-29 13:12
    Ciekawe czemu w rankingu nie ma Japończyków? Może w pierwszej dziewsiątce nie zmieściły by się wtedy auta niemieckie?
    4
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama