Nowa bestia z Niemiec! Polska kolej może pękać z zazdrości. Mamy ZDJĘCIA
1 Przez tereny należące do fabryki Audi w Ingolstadt przebiegają tory kolejowe o długości 18 km. Każdego dnia, do stacji kolejowej Ingolstadt Północ dociera piętnaście pociągów towarowych przeznaczonych dla Audi. Dostarczają one części karoserii, silniki, skrzynie biegów oraz gotowe do sprzedaży samochody z innych fabryk koncernu.
Audi
2 Wyprodukowane w Ingolstadt auta również rozpoczynają swą drogę na rynek od podróży koleją. W zakładowych kolejach Audi pracuje siedemnastu maszynistów. Odpowiadają oni między innymi za przyporządkowanie wagonów do hal. Codziennie, jedna zakładowa lokomotywa odbywa nawet siedemdziesiąt pięć manewrów, a w ciągu roku pracuje średnio przez 3800 godzin.
Audi
3 Nowa hybrydowa lokomotywa nie emituje spalin, a w trybie jazdy elektrycznej może pracować przez 2 godziny. W przerwach, jej akumulator jest ładowany za pomocą wtyczki plug-in. Niemcy zapewniają, że w tym procesie wykorzystywany jest prąd wytwarzany bez emisji dwutlenku węgla. Podczas jazdy, pracę lokomotywy wspiera silnik wysokoprężny.
Audi
4 Przedstawiciele niemieckiej firmy zapewniają, że lokomotywa hybrydowa jest także znacznie bardziej cicha od zwykłych pojazdów tego typu. Emituje też o połowę mniej dwutlenku węgla, aż o 60 ton w skali roku.
Audi
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję