Reklama
Reklama
Reklama

Nowa bestia z Niemiec! Polska kolej może pękać z zazdrości. Mamy ZDJĘCIA

Hybrydowa lokomotywa w fabryce Audi w Ingolstadt
Hybrydowa lokomotywa w fabryce Audi w Ingolstadt / Audi
Jak zapewniają niemieccy inżynierowie nowa lokomotywa jest bardziej cicha i lepiej traktuje środowisko naturalne niż użytkowane wcześniej….

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
lokomotywa Ingolstadt audi Hybrydowa lokomotywa
Reklama

Komentarze (5)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Gienek
    2016-05-10 11:36
    Polska lokomotywa spalinowa SP45 z 1970 roku ma 1750 KM. Tysiąc koni to żaden szał jak na współczesną lokomotywę. A taka hybryda to nawet w trasę nie może pojechać.
    1
    zgłoś
  • oku
    2015-11-06 17:42
    niemieckie eco jak w VW...:-D
    2
    zgłoś
  • Zax
    2015-11-04 15:27
    bardziej cicha - brawo poziom polskiego wsród dziennikarzy bardziej dobry z roku na rok
    2
    zgłoś
  • Hermenegilda
    2015-11-04 09:59
    ??? i nasza kolej pękła z zazdrości, masz jakieś nowe wieści, niemiecka gazeto?
    3
    zgłoś
  • riddick
    2015-11-04 09:55
    1000 KM?Co to za moc? Takie coś na kolei może tylko funkcjonować przy przetaczaniu składów.Na długich trasach bez znaczenia.Nie podano żadnej informacji jak duża jest bateria akumulatorów i ile kosztuje jes zakup a później utylizacja.Zabawka dla oszołomów i ciekawostka dla mediów.Der dziennik odrabia swoje zadanie w dziele propagandy klimatycznej
    2
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama