Hyundai już buduje nową generację i10. ZDJĘCIA
1 Nowe wcielenie tego najmniejszego i najtańszego auta w rodzinie koreańskiej marki stało się dłuższe o 80 mm (3665 mm), szersze o 65 mm (1660 mm) i niższe o 50 mm (1500 mm). O 5 mm do 2385 mm zwiększył się rozstaw osi.
Hyundai
2 W opinii konstruktorów nowy hyundai i10 przewyższa rywali (np. skoda citigo, fiat panda, chevrolet spark, kia picanto) największą ilością miejsca dla pasażerów.
Hyundai
3 Pojemność bagażnika nowego hyundaia i10 wzrosła o 10 proc. do 252 litrów przy komplecie pasażerów na pokładzie.
Hyundai
4 Po złożeniu tylnej kanapy możliwości kufra rosną do 1046 litrów - zdaniem konstruktorów ta wartość jest także największa w klasie.
Hyundai
5 Nowy hyundai i10 powstał na deskach kreślarskich (a raczej w komputerach) inżynierów pracujących w europejskim centrum koreańskiej marki w niemieckim Russelsheim. Silniki?
Hyundai
6 Silniki? Dwie jednostki benzynowe napędowe do wyboru – 1.0 o mocy 66 KM (94 Nm; trzycylindrowy, średnie spalanie - 4,7 l/100 km) i 1.2 o mocy 87 KM (120 Nm, średnie spalanie - 4,9 l/100 km). Zamiast montowanej seryjnie pięciobiegowej przekładni manualnej można zażyczyć sobie czterobiegowy automat.
Hyundai
7 Producent przewiduje też odmianę zasilaną LPG - sercem auta będzie najmniejszy trzycylindrowy silnik 1.0. Moc - 67 KM, czyli wyższa o 1 KM. Taki model na przejechanie 100 km ma średnio potrzebować 6,2 l gazu.
Hyundai
8 Wśród dodatków będzie dostępna automatyczna klimatyzacja, tempomat z ogranicznikiem prędkości czy nawet podgrzewana kierownica.
Hyundai
9 W Polsce nowy hyundai i10 pojawi się na przełomie października i listopada. Wtedy poznamy ceny najmniejszego modelu koreańskiej marki.
Newspress
10
Hyundai
11
Hyundai
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję