Tak nowy silnik podbije serca Polaków! Oto nowe dzieło japońskich inżynierów
1 W czasie salonu samochodowego w Paryżu Manabu Nishimae, prezes europejskiego oddziału Hondy ogłosił rozszerzenie oferty modelu civic o kolejną wersję nadwozia oraz potwierdził zaplanowaną na 2015 rok premierę nowej europejskiej hondy civic type R - tak, tak słynna szlifierka do asfaltu ma wrócić na drogi - także te nad Wisłą…
Honda / Paul Harmer Photography Ltd
2 Honda wreszcie poszła po rozum do głowy i w Europie zaoferuje civica w wersji kombi. Koncept tego auta zostanie zaprezentowany w 2013 roku
Honda
3 Honda planuje dać coś ekstra dla fanów mocniejszych emocji za kierownica. Firma wprowadzi do Europy nie tylko nową odmianę modelu NSX, ale zupełnie nową, europejską hondę civic type R... Przypominamy, że pod koniec 2010 roku Honda zakończyła sprzedaż modelu civic type R w wielu rejonach Europy - także w Polsce. Wszystkiemu winne było wejście w życie restrykcyjnej normy dotyczącej emisji spalin - Euro 5.
Honda
4 Jak zapowiadają przedstawiciele japońskiego producenta nowa generacja type R będzie wykorzystywać rozwiązania techniczne opracowane na potrzeby udziału Hondy w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych (WTCC)
Honda
5 Co więcej, ma być najszybszą przednionapędówką na torze Nurburgring. Nowa honda civic type R pojawi się w salonach w 2015 roku
Honda
6 Manabu Nishimae zapowiedział również, że nowy wysokoprężny silnik 1.6 i-DTEC, który debiutował pod maską civica, pojawi się też w najnowszej wersji modelu CR-V - samochód z tym silnikiem wejdzie do sprzedaży w 2013 roku
Honda / Paul Harmer Photography Ltd
7 Wcześniej, bo jeszcze pod koniec 2012 roku ten mały diesel (1.6 i-DTEC) pojawi się w modelu civic... Zapowiada się kolejny silnikowy hit? Wszystko możliwe - wysokoprężna jednostka 2.2, która jest własną konstrukcja Hondy słynie z niezawodności. Znając zdolności Japończyków także nowe mechaniczne serce kierowcy mogą za to pokochać. Osiągi?
Honda
8 Zdaniem japońskich inżynierów nowy turbodiesel jest najlżejszym silnikiem tego rodzaju i o tej pojemności, a z emisją poniżej 100 g/km i mocą maksymalną 120 KM (przy 4000 obr/min), oferuje najlepszą w klasie relację osiągów do poziomu zużycia paliwa...
Honda / Paul Harmer Photography Ltd
9 Kierowca dostaje do dyspozycji 300 Nm momentu obrotowego przy 1500 obr./min.
Honda / Paul Harmer Photography Ltd
10 Zdaniem inżynierów z Japonii, dzięki nowemu silnikowi, civic spala teraz zaledwie 3.6 l/100 km w cyklu mieszanym
Honda
11 Frajdę z jazdy i bezpieczeństwo na drodze (wyprzedzanie) powinno zapewnić 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego przy 1500 obr./min.
Honda / Paul Harmer Photography Ltd
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję