Zapaleniec z Poznania i jego pierwszy samochód elektryczny domowej roboty. Przejedzie 100 km za 8 zł
|
Aktualizacja:
Krzysztof Przybek z Poznania jest akustykiem i fanem samochodów elektrycznych. Bakcyla jazdy na prąd złapał w USA. Znajomi porównują go do twórcy amerykańskiej Tesli, bo sam buduje auto na energię z akumulatorów. W rozmowie z dziennik.pl wylicza m.in., ile kosztuje stworzenie takiego pojazdu.
ja bym mu akcyzę przypie...lił bo prąd nie służy do jeżdzenia a z czego się budżet utrzyma, ja pracuję na urzędzie i z czegoś moje dzieci muszą żyć a górnicy i sędziowie w stanie spoczynku?
Ale nowosc,w Gdansku pan Zbigniew Kopec przerabia samochody na prad o wiele taniej i 100km przejezdza za 3.40zl to jest ekonoamia oraz buduje sam silniki
żałosne!!! ekonomia to jedna z wielu (konkretnych) zalet tego typu samochodów! Kolejnym jest ekologia, a gadkę na temat utrzymywania rzeszy urzędników mógłbyś zachować dla siebie. Raczej większa część społeczeństwa nie jest pocieszona faktem, że znaczna część odprowadzanych przez nich horrendalnie wysokich składek jest przeznaczana na taki właśnie cel!
Ciekawe jaka jest trwałość tych baterii i jak sprawa wygląda w zimę? Np. jadę do pracy, jest -12°C, jadę ok20km, auto stoi na parkingu 8h, i wracam do domu. Jak zniosą to akumulatory>
Akumulatory litowe nie tracą swoich parametrów w zimnie w tak dużym stopniu jak tradycyjne kwasowe. Mogą też być bez problemu ogrzewane. Spalinowe samochody też palą więcej w zimie więc nie ma się co burzyć na minimalnie wyższy koszt eksploatacji zimą.
Więc temperatura baterii nigdy nie spada poniżej wartości krytycznej - a laptopa na 12-stopniowym mrozie otwierają i używają tylko inteligentni inaczej!!!
"Daleko do końca prac? Kiedy samochód pojawi się na drodze?"
Nigdy nie pojawi sie na drodze bo ci nim, chlopie, na droge nie wolno wyjechac. Zaden warsztat nie klepnie ci stempelka ze taki woz nadaje sie do ruchu. A przkupienie lokalnej kliki kontrolujacej te sprawy w twojej gminie bedzie cie kosztowac sporo wiecej niz te 50 patoli, ktore przeznaczyles na budowe wozu.
Nie ma się czym chwalić. W mojej szkole (Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku) trzy lata temu przerobiono twingo na samochód elektryczny. w 100 % elektryczny. Jeździ, jest sprawny.
DODAM NIE JESTEM PO SZKOLE ŻADNEJ TECHNIKUM CZY STUDIA ALE OPANOWAŁEM TĄ SZTUKĘ WIDAĆ ŻE TAM NICZEGO SIĘ NIE NAUCZYLIŚCIE W TEJ SZKOLE PRZEROBIĆ SAMOCHÓD NA ELEKTRYCZNY TO I DZIECKO 10 LETNIE POTRAFI PRZEWYŻSZYŁEM WASZĄ NAUKĘ JUŻ DAWNO DLA TEGO JA MAM CZYM SIĘ CHWALIĆ .
CIEKAWE TO JA PLANUJĘ ZBUDOWANIA SAMOCHODU Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO . KAROSERIA Z 5 CM LUB 10 CM PŁYTA CAŁA . NIE MA MOŻLIWOŚCI ZGNIECENIA SAMOCHODU W RAZIE WYPADKU TAK JAK I W DRZWIACH PŁYTA I Z TYŁU Z PRZODU SAMOCHODU JAK I Z TYŁU SAMOCHODU DACH TEŻ SILNIK ELEKTRYCZNY PLUS MOJA PRĄDNICA ELEKTROWNIA FREE ENERGI TAKI SAMOCHÓD 0 ZŁ NA 100 KILOMETRY JA TO MAM CZYM SIĘ POCHWALIĆ . ZACZNĘ TAKĄ PRODUKCJĘ W PRZYSZŁOŚCI BĘDZIE HIT NA CAŁY ŚWIAT
dziś samochód elektryczny nie ma racji bytu. chyba że ktoś wynajdzie genialne akumulatory - minimum 500 km (bez względu na temperatury), ładowane przez tyle ile czasu się tankuje paliwo, lub tyle czasu zajmie wymiana ogniw na naładowane.
Bzdury.
Na zachodzie sprzedaz elektrycznych siega setek tysiecy rocznie. Obecnie zasieg siega okolo 400 km.
Ale po co ci ten zasieg skoro masz do pracy tylko 15 km ? Jako drugi samochod w rodzinie elektryczny z zasiegiem 100 z powodzeniem wystarczy. Odpadaja tankowanie benzyny, zmiany oleju, wymiana hamulcow jest o wieeeele rzadsza, samochod jest zupelnie cichy i bez wibracji.
>>Archer Jak nie masz pojecia to sie nie wypowiadaj-koles robi konwersje nie od zera-bedzie teraz latwiej zalegalizowac takie roboty bo wydzialy komunikacji wiecej takich aut beda rejestrowac-jak najwiecej trzebna tego robic i ladowac... bateriami slonecznymi produkowanymi w Polsce i... uniexaleznic sie od ropy od Ruskich -nieh Wowka sprzedaje rope swoim a my kupujmy polskie produkty...
kazdy samochod osobowy przerobiony spalinowy na elektryczny w polsce bedzie mugl jezdzic normalnie po polskich drogach i miastach w polsce , kazda stacja obslugij pojazdow takie auto elektryczne dopuszcza do ruchu drogowego w polsce wlasnie , sa takie warsztaty co sie zajmuja konwersja aut spalninowych na elektryczne przerabia w polsce jest duzo na mazowszu i polsce calej jest duzo , na mazowszu znam wiele na przyklad pod warszawa w piastowie , sochaczewie , ursusie , w otwocku , i warszawa rebertow AON - akademia wojskowa techniczna , gdzie sa konwersie robienia auta spalinowych na elektryczne pojazdy , i zgorzelcu warsztat ktury zaimuje sie konwersja auta osoboych na elektryczne w polsce pojazdy terenowe sa robione i dopuszczane do ruch drogowego w polsce normalnie do jazdy takimi pojazdami elektrycznymi w polsce ...
Aby go zobaczyć przejdź do strony z najnowszymi komentarzami.