Koncern Volkswagen ujawnił, jak naprawi 8,5 mln silników! Masz taki samochód? WIDEO

| Aktualizacja:

"Właściciele samochodów dotkniętych problemem emisji spalin, zostali już poinformowani o tym fakcie listownie. W Polsce akcji podlega ok. 150 tysięcy aut grupy Volkswagen " - mówi dziennik.pl Tomasz Tonder, kierownik do spraw PR Volkswagena. Rozwiązanie kłopotu, który wywołał międzynarodowy skandal jest tak proste, że VW przedstawił je na minutowym filmie.

wróć do artykułu
  • ~Jumper
    (2016-01-13 02:20)
    No cóż, to nie Toyota, na której można jeździć, jak na łysej kobyle za zagęty dywanik pod pedałem gazu. To VW, niemiecka marka, więc dyktuje warunki Europie. A może prościej było wrócić do normy Euro 4? I po klopocie. Nie tylko dla oszukujacego wszystkich VW, ale i dla reszty producentow, którzy tę normę osiągnęli olbrzymim kosztem?
  • ~wiesio
    (2015-12-08 20:47)
    jakbym miał wieśwagena, to zaraz po aktualizacji programu, pojechałbym na hamownię, sprawdzić o ile spadła moc, która ma nie spaść. Bo ściemniać to se niemiaszkom możeta a nie polaczkom, bo skoro to było takie proste, to po coście taki wymyślny sposób fałszowania wskazań wprowadzili?
  • ~SP45
    (2015-11-28 11:18)
    Trochę to podejrzane bo czujniki potrzebują przepływu laminarnego ,spokojnego,uporządkowanego a nie zaburzonego !
  • ~Cichy
    (2015-11-27 08:32)
    To jakaś ściema. Gdyby było to takie proste, nie musieliby dopuszczać się oszustwa, a zastosowaliby te swoje genialne rozwiązania. Osobiście jestem posiadaczem samochodu z grupy VW - Skody Octawii. Przyrzekłem sobie, że nigdy w życiu nie kupię już auta z tej grupy. Co więcej. Nigdy nie kupię rzeczy produkcji Boscha czy Simensa. Tyle w temacie.
  • ~Zbigniew
    (2015-11-27 08:10)
    Geniusze z vw za pomocą kawałka plastiku i aktualizacji oprogramowania rozwiążą problem czystości spalin wg norm w USA, z którym inne firmy nie potrafiły sobie poradzić bez bardzo drogich rozwiązań. Brawo niemieccy oszuści!
  • ~Gimnazjalista
    (2015-11-26 14:46)
    Przepływomierz mierzy litry.
    Powietrze ma jakąś tam masę ale jest to zależne od wielu czynników.
    -stopień sprężenia (ciśnienie atmosferyczne)
    -temperaturę
    -stopień zanieczyszczeń