Roczna moc produkcyjna zakładu wynosi 5 tys. pojazdów, ale koncern zamierza kosztem 10 mld juanów (około 5,16 mld zł) w najbliższych pięciu latach rozbudować bazę produkcyjną, aby osiągnąć produkcję 20 tys. aut rocznie.
Autobus jest oryginalną rodzimą konstrukcją. Przeszedł dwuletnie testy w ruchu ulicznym i uzyskał homologację chińskiego Ministerstwa Przemysłu i Informatyzacji. Pojazd uzyskuje maksymalną prędkość 110 km/h, może pokonywać wzniesienia 20 stopni i bez ładowania przejechać dystans 500 km
W autobusie zastosowano wydajne baterie litowo-jonowe, które działają w temperaturach od minus 20 do plus 40 st. Celsjusza i można je ładować ponad 1000 razy. Są one również doładowywane w trakcie jazdy, wykorzystując energię hamowania.
Grupa Zhongda zainwestowała prace badawczo-rozwojowe 1,1 mld juanów, rejestrując w tym czasie 21 patentów. Prace trwały 12 lat. W kolejnych trzech latach koncern chce przeznaczyć na prace badawcze jeszcze 2 mld juanów.
Zdaniem specjalistów koncernu autobus jest ekonomiczny i pozwoli ograniczyć emisję szkodliwych gazów, co zmniejszy zanieczyszczenie powietrza chińskich miast.
W przyszłości firma zamierza eksportować auta.