Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Dwie turbiny, napęd 4x4 i królewskie wnętrze. Opel insignia 2.0 CDTI BiTurbo Ecotec

10 grudnia 2012, 09:32
Obecnie insignię można kupić z jednym z dwunastu silników. Benzyniaki mają pojemność od 1,4 do 2,8 litra, o mocach od 140 KM do 325 KM, a dwulitrowe turbodiesle CDTi generują od 110 KM do 195 KM. W kwestii bogactwa gamy silnikowej konkurencja pozostaje w tyle...
Obecnie insignię można kupić z jednym z dwunastu silników. Benzyniaki mają pojemność od 1,4 do 2,8 litra, o mocach od 140 KM do 325 KM, a dwulitrowe turbodiesle CDTi generują od 110 KM do 195 KM. W kwestii bogactwa gamy silnikowej konkurencja pozostaje w tyle... / dziennik.pl
Ten samochód możesz mieć z jednym z dwunastu silników. Dziennik.pl do testu wybrał najnowsze dzieło niemieckich inżynierów od jednostek napędowych. Zobacz, co potrafi opel insignia 2.0 CDTI BiTurbo Ecotec w dodatku z napędem 4x4.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
Opel Insignia

Powiązane

Reklama

Komentarze(29)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • zippo
    2013-01-07 18:30:35
    Pieprzycie panie i panowie :) jeżdżę insignią od pół roku i powiem wam że nie ma konkurencji w klasie średniej dla tego auta. Same smutne samochody a insia to majstersztyk :)
    0
  • fela
    2012-12-09 15:55:29
    piekne auto ! automat ,wspaniala skora i oszczedny silnik to auto na 21 wiek !
    0
  • driver
    2012-12-09 15:53:46
    skura end automat wszystko na temat ! chyba byli w USA i zrozumieli jak wygladaja auta ! super wygoda i komfort ! bravo !
    0
  • opel ma rzerczywiście dobry okres
    2012-12-11 16:40:49
    zarówno design'erski jak i techniczny.Insignia nie jest gorsza technicznie i trakcyjnie od trójki,a4,c czy mondeo.Może ładniejsza ???
    0
  • vis
    2012-12-09 12:14:19
    więcej bajerów większa tendencja do psucia
    0
  • mar
    2012-12-09 13:24:38
    wszystko pięknie, tylko to ... opel :(
    0
  • Kier
    2012-12-09 09:46:41
    Te wszystkie parametry są bez znaczenia. Opel w Polsce to niemiecki samochód, ale w Niemczech to amerykański. A w konsekwencji finansowa katastrofa. Nawet z drastycznymi programami naprawczymi do 2020 będzie przynosił straty, o ile nie zostanie sprzedany (marka, nie technologie).
    0
  • szofer
    2012-12-09 10:06:40
    To0 prawdziwe cudo.
    Mam Opla i sobie chwale ta markę .zresztą mam tego Opla jako kolejne me PKW.
    Samochody marki Opel są na moja kieszeń , są niezawodne i tanie w eksploatacji-tak stwierdzam jako zagorzały użytkownik tej marki.Mailem japońskie ale gdy coś nawet drobnego nawali to części są bardzo drogie i nie zawsze osiągalne ze względu na mnogość typów , podtypów.Pozdrawiam URZECZOWNIKOW TEJ MARKI I WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW MAREK NIEMIECKICH SAMOCHODÓW NP. OPLA ASTRA.
    0
  • dzon
    2012-12-09 10:50:36
    Opel Insignia 1.8 16V | 140KM (man.). ... Przyspieszenie 0-100 km/h, 11.5 sek.
    jak mozna reklamowac taki samochód to kpina
    0
  • kill
    2012-12-09 11:15:39
    szofer jeszcze musisz się dużo uczyć - na razie wali marketingiem na kilometr - odrzucasz klientów, a nie ich zachęcasz tą nachalnością. Nie tędy droga. Ktoś cię musi podszkolić, bo odstawiasz amatorszczyznę.
    0
  • jacóś
    2012-12-09 14:38:37
    A my nie chcemy tutaj żadnej "niemieckiej bestii".
    Tu jest Polska ! Nam wystarczy Syrena de lux.Może też być Sport.
    0
  • czak
    2012-12-09 15:01:46
    cyt nie mój (moto.wieszjak.pl/testy) Być może jest to wina zbyt wysokich oczekiwań wobec limuzyny klasy średniej, ja jednak przyspieszeniem auta byłem trochę rozczarowany',Kolejna sprawa to zużycie paliwa. 220-konna Insignia to auto, które benzyny zużywa dość dużo" . Ten samochód ma tylko wyglad w miare poza tym przereklamowany.
    0
  • PIĘKNY PAŹDZIERZ
    2012-12-09 16:16:52
    Czym więcej "duperszmitów' tym większa awaryjność i wzrost kosztów eksploatacyjnych i serwisowych. Dzisiejsze samochody to niestety lipna paździerz które nabijają kabzę servisom :(
    0
  • moja ostatnia wizyta na tym szmatławcu
    2012-12-09 18:31:55
    Opel = GM = firma z USA - o co chodzi kretynowi-autorowi z tą "niemiecką bestią"??? Niech idzie do lekarza od rozumu...
    0
  • do:moja ostatnia wizyta na tym szmatławcu
    2012-12-09 19:38:36
    Od kiedy, idioto?
    0
  • ss-exports.us
    2012-12-09 16:02:55
    Jeździłem 21 letnią oplem corsą słowa uznania dla Opla :-) http://ss-exports.us
    0
  • hanka
    2012-12-09 14:39:59
    Jakos ten pan co pisze o samochodach ma dziwne poczucie stylu.
    Okreslac samochod jako "niemiecka bestie" przypomina hitlerowskie czasy.
    Czy o to chodzilo? Czasem u tego pana samochody sa pelne seksu, czasem sa to bestie--co jeszcze mozna wymyslic? Wyobraznia troche chora.
    0
  • do 19:38
    2012-12-11 16:33:59
    proponuję uzupełnić wiedzę.Opel JEST MARKĄ KONCERNU GENERAL MOTORS.
    0
  • andrzej
    2012-12-11 18:00:28
    Niewygodna, siedzenia z przodu dla anorektyczek, za dużo różnych duperel w środku, tragiczna do wsiadania z przodu.
    1
  • amator
    2012-12-11 22:02:52
    zgroza.pełne gratulacje.Panienka przepisała wszystko z prospektu reklamowego;a zna się na samochodach jak moja dupa na maszynie parowej.Omawiany model redakcja widziała też na fotografii.Powodzenie w dalszej działalności.Komentarze : Panie Boże -daruj.
    0
  • Start
    2012-12-11 23:34:50
    Dla Opla, produkcja samochodów to finansowa katastrofa. Może jak się przestawia na cos innego, to nie splajtują.
    0
  • Makbet
    2012-12-12 14:21:34
    Niestety na takie samochody tylko promil naszego społeczeństwa stać zresztą przy tych cenach paliw to porażka jeździć. Dobrze że jest gaz Zainwestowałem w fabrycznie zagazowaną fabię nówka z salonu i jeżdżę. Oszczędność spora. Na to liczyłem gdy pożyczyłem w getinie brakującą sumę. Lepiej niższą klasę a ekonomiczniejsza niż rzucać się na samochód który nie jest się w stanie utrzymać.
    0
  • romek
    2012-12-13 07:08:24
    dodatkowa turbina do naprawy
    0
  • Kormoran
    2013-01-22 15:42:41
    Wczoraj jeździłem demonstracyjną insignią biturbo cdti 4x4. Silnik całkiem żwawy ale reszta i te skrzypiące plastiki trochę zalatuje tandetą.
    1
  • Draiwer
    2013-01-25 18:25:13
    Do lat 70tych Opel byl i jest dalej samochodem mimo to Niemcy mowili ze,Opel to samochodowy chwast.Teraz Niech Bog broni tego co kupi nowy samoch.I niema kasy na przeglady i naprawe elektroniki.W nowych samochodach samemu mozna tylko zrobic siusiu.
    0
  • Piotr Ślepecki
    2013-04-06 17:08:22
    Uszkodzona turbosprężarka to kłopotliwa kwestia. Dość często zdarza się w autach używanych o bliżej nieokreślonym przebiegu, ale znane są przypadki awarii turbosprężarek również w prawie nowych autach jeszcze na gwarancji. Duży wpływ na żywotność turbosprężarki ma sposób obchodzenia się z autem i dbałość o jego stan techniczny. Większość poruszających się po naszych drogach aut z turbodoładowanymi silnikami to samochody z silnikami diesla, ale sposób obchodzenia się z benzyniakami i objawy usterek są bardzo zbliżone.Dużo informacji jest na stronie turboforum pl Turbosprężarka w uproszczeniu składa się z części gorącej, czyli turbiny napędzanej energią wyrzucanych z silnika spalin i z części zimnej, czyli sprężarki budującej ciśnienie powietrza w układzie dolotowym. Obie części są ze sobą połączone a wirniki turbiny i sprężarki osadzone są na jednej osi. Oś ta jest wraz z wirnikami bardzo dokładnie wyważona przez producenta, aby sprostać ogromnym prędkością obrotowym. Oś jest również precyzyjnie osadzona na łożyskach smarowanych olejem silnikowym.
    0
  • qwerty
    2012-12-13 22:30:11
    ostatnio jezdzilem insignią zastepczą - diesel chodzil jak traktor ale to zalezy od wersji silnika sa pewnie i takie z silnikami nie od traktorów, a pozatym wszystkie plastiki skrzypialy na zakretach masakra, i na dodatek mniej miejsca niz w Vectrze C
    1
  • vw
    2012-12-11 23:12:16
    pachnie tania tandeta w srodku? siedzenia maja jakis dziadkowy kształt a plstiki troche twarde, moze konkurowac z avensis ale nie bmka czy audi, zobaczcie cocpit golfa VII i wnetrze, bardziej obszerne od insigni :)
    1
  • dnb
    2012-12-10 07:32:29
    wszystko cacy tylko jak sie zacznie psuć to sie dopierosie odczyje 2 turbiny malo miejsca i od groma elektryki swoja droga jak kogos stac na to auto to i na naprawe tez bedzie:-)
    1
Reklama

Zobacz więcej

Reklama