Reklama
Reklama
Reklama

Limuzyna w cenie jak z supermarketu. Hyundai elantra zdaje test dziennik.pl

Hyundai elantra
Hyundai elantra / dziennik.pl
Szukasz sedana, który po otwarciu garażu nie będzie straszyć wyglądem? Na parking portalu dziennik.pl trafił hyundai elantra, czyli kusząca wyglądem limuzyna koreańskiej marki - jej rywalem jest m.in. toyota corolla i spółka.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
cena Hyundai elantra zdjęcia test
Reklama

Komentarze (9)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Morning.
    2014-02-08 22:24
    Nie jestem zawiedziony tym autem. Mam elkę od trzech miesięcy. Samochód jest ładny i zatrzymuje wzrok osób które go widzą. Ponad to, temperatury na dworze jesienno-zimowe (apogeum -15) a zużycie paliwa wraz z liczbą przejechanych kilometrów spada średnio o pół litra na każde 1000 km. Jeżdżę wyłącznie po mieście. Wynik pierwszego tankowania 9 l/100 km przy wskazaniach komputera 8,5 l/100 km. Wynik czwartego tankowania 7,8 l/100 km przy wskazaniach komputera 7,5 l/100 km.
    Ponad to mam ogromną fraidę jak depnę gaz do 5000 obr/min i wrzucę wyższy bieg, lub zredukuję bieg tak aby silnik pracował przy ok. 5000 obr/min. Wtedy budzi się lew który wciska mnie w fotel, rośnie też hałas od silnika . Przy spokojnej jeździe jest w miarę cicho.
    Co do zawieszenia. Faktycznie jest nie najlepsze, ale kupując wiedziałem o tym.
    Podsumowując. Prosty silnik MPI, bez turbiny nie powinien być awaryjny, dodatkowo można go zagazować co powinno obniżyć koszty eksploatacji.
    Jak na razie, to bujaj się ELA taka jaka jesteś, a jesteś całkiem faina.
    0
    zgłoś
  • zawiedziony
    2014-01-03 13:39
    niestety skusiłem się na zakup elki i teraz tego żałuję. Oczywiście auto prezentuje się pięknie, dużo miejsca w środku ale prowadzenie tego auta to nieustanna walka żeby utrzymać auto tak żeby jechało prosto. Zawieszenie za miękkie na polskie drogi.
    2
    zgłoś
  • Elantrysta
    2012-11-19 13:33
    Kupiłem taki rok temu. Głównie ze względu na wygląd, ale i dlatego, że dużo lepiej wypadł na jazdach testowych niż Fluence i Focus. O Jetcie nie myśleliśmy, bo to jednak obciach mieć volkswagena. Jak na razie jesteśmy więcej niż zadowoleni - spisuje się bez zarzutów. Jedyny minus to średnia widoczność (zbyt szerokie słupki). Zalet ma tyle, że nie starczyłoby miejsca, by je wymienić.
    0
    zgłoś
  • gandalf
    2012-11-15 20:31
    Prowadzenie Focusa to wiadomo, że jest bardzo dobre. Jak autor pisze "Jednak" nie sprzedaje się pomimo swoich walorów. Konkurencja. Bez wątpienia wspomniana Jetta (choć może zbyt ambitny plan założyli z tym konkurowaniem), Fluence (niezbyt drogi), którego na pewno częściej widać, Corolla.
    1
    zgłoś
  • jaca
    2012-11-15 17:13
    Wole markowe auta, np jakas honde lub audi. Na aucie nie ma co oszczedzac, bo predzej czy pozniej i tak odbije sie to nam czkawku. Po kredyt na auto 2 letnie ide w Getin, obecnie to tam maja najlepsze warunki
    1
    zgłoś
  • zoltek
    2012-11-14 17:24
    kto kupuje ta skosna tandete wstyd jezdzic takim zlomem moj sasiad narzeka ze zawsze jedzie na ukosa
    3
    zgłoś
  • Ja
    2012-11-14 16:05
    Są ładniejsze, kupiłem Veloster'a
    1
    zgłoś
  • vb
    2012-11-14 15:49
    Trzeba było kupić Sonatę - fantastyczne autko i prawdziwa limuzyna, ale o rozmiar większa.
    1
    zgłoś
  • fak de dak
    2012-11-14 12:34
    Jaka to limuzyna?!!ROk temu rozważałem kupno tego auta albo nowego Focusa dla żony.FOcus był o jakieś 10 tys. droższy,ale o niebo lepiej sie prowadził i mimo,że ELantra oferuje wiecej miejsca kupiłem zonie Focusa.Na jeżdzie próbnej miałem wrażenie,ze wypadnę Elantrą z zakrętu,a FOcus jeżdzi jak po sznurku .
    Chociąz trzeba uczciwie przyznać,że Elantra to jeden z najłądniejszych aut w tym segmencie
    1
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama