Diesel jest bez sensu! Tak nowy samochód z Polski daje czadu
1 Model GTC to najnowsza wersja nadwoziowa astry IV generacji wjechała do salonów sprzedaży zaledwie kilkanaście tygodni temu, a już podbiła serca wielu kierowców…
dziennik.pl
2 Zaleta, której nie sposób pominąć, to wygląd trzydrzwiowej Astry. Szerokie i niskie nadwozie wygląda nieco futurystycznie, ale z założenia auto ma trafiać w gusta kierowców młodych wiekiem i duchem
dziennik.pl
3 Czerwony lakier idealnie podkreśla wszystkie kształty napompowanej karoserii. Ksenonowe reflektory i diody LED służące jako światła do jazdy dziennej tworzą agresywną stylizację przodu. Duże wloty powietrze w przednim zderzaku zdradzają, że pod maską zamontowano mocny silnik
Opel / Axel Wierdemann axelwierdemann.
4 Linia boczna jest równie atrakcyjna, jak pas przedni. Przetłoczenie na drzwiach i dookoła klamki idealnie współgra z linią auta. Ogromne nadkola skrywają osiemnastocalowe alufelgi. Osobom, którym 18 cali nie wystarczy Opel proponuje felgi o 2 cale większe
dziennik.pl
5 Długie drzwi w zależności od sytuacji mogą być zaletą, jak i wadą. Docenimy je, kiedy będziemy chcieli posadzić kogoś na tylnej kapie, a będziemy przeklinać w ciasnym miejscu parkingowym. Problemem jest też waga drzwi. Rzadko kiedy udawało nam się je zamykać za pierwszym razem
dziennik.pl
6 Jednak każdy, kto decyduje się na ten rodzaj nadwozia musi przyzwyczaić się do pewnych niedogodności, ale warto, bo trzydrzwiówka po prostu lepiej wygląda
Opel / Axel Wierdemann axelwierdemann.
7 Z tyłu widać, że projektanci nie poszli na łatwiznę. W przypadku astry bez problemu odróżnimy GTC od pozostałych wersji (5d i kombi). Nowe są lampy, zderzak i oczywiście tylna klapa. Nad małą, tylną szybą wdzięczy się spoiler
dziennik.pl
8 Bagażnik GTC? Nie należy do małych. Jego standardowa pojemność to 380 litrów, ale jest możliwość powiększenia go do 1165 litrów
Opel / Axel Wierdemann
9 Pod maską pracuje benzyniak o pojemności 1,6 litra. Mała pojemność dziś już nikogo nie dziwi. Liczy się to, ile silnik generuje mocy. A tą turbina pozwoliła osiągnąć na poziomie 180 KM. Brzmi nieźle i tak samo jeździ
Opel / Axel Wierdemann
10 Kiedy wciskasz gaz lepiej mocno trzymaj kierownicę i patrz daleko przed siebie...
dziennik.pl
11 Po 7,2 sekundy prędkościomierz pokaże 100 km/h. Żwawe przyspieszanie kończy się przy około 180 km/h, a maksymalnie auto rozpędza się do 220 km/h. Energicznym przyspieszeniom towarzyszy przyjemny dla ucha pomruk układu wydechowego
Inne
12 Średnie spalanie kształtuje się na poziomie 10 litrów na 100 kilometrów. W mieście komputer pokładowy wyświetla nawet 12 litrów
Opel / Axel Wierdemann axelwierdemann.
13 Auto wyposażone jest w system FlexiRide. Kierowca ma do dyspozycji trzy tryby jazdy standardowy, sport i tour. W trybie sport podświetlenie zegarów zmienia się z białego na kolor czerwony, utwardza się zawieszenie, reakcja na gaz staje się szybsza, a układ kierowniczy pracuje ze zwiększonym oporem. Tryb ten sprawdzi się na równych nawierzchniach i w czasie szybkiego pokonywania krętej drogi. Tryb tour zmiękcza zawieszenie i spowalnia reakcję na gaz. Ospale pracujący silnik zużywa mniej paliwa, a dziurawe dragi przestają przeszkadzać pasażerom Opla
dziennik.pl
14 W każdym trybie auto prowadzi się przewidywalnie i pewnie. Precyzyjny układ kierowniczy daje dużo przyjemności z jazdy...
Opel / Axel Wierdemann axelwierdemann.
15 Wnętrze Astry GTC to doskonale zanana, funkcjonalna deska rozdzielcza zbudowana z niezłej jakości materiałów. Trochę szkoda, że designerzy Opla nie wprowadzili nieco zmian w stosunku do wersji pięciodrzwiowej, ale tak było taniej i bez udziwnień. Fotele zamontowane w aucie są wygodne i dobrze wyprofilowane. Mają szeroki zakres regulacji, więc każdy znajdzie dla siebie wygodną pozycję
Opel
16 Wnętrze Astry GTC to doskonale zanana, funkcjonalna deska rozdzielcza zbudowana z niezłej jakości materiałów. Trochę szkoda, że designerzy Opla nie wprowadzili nieco zmian w stosunku do wersji pięciodrzwiowej, ale tak było taniej i bez udziwnień. Fotele zamontowane w aucie są wygodne i dobrze wyprofilowane. Mają szeroki zakres regulacji, więc każdy znajdzie dla siebie wygodną pozycję
Opel
17 Na liście wyposażenia testowanej Astry GTC znajdziemy m. in. dwustrefową automatyczną klimatyzację, tempomat, ksenonowe reflektory, łącze USB i nieźle grający system audio.Testowany egzemplarz Opla Astry GTC z silnikiem 1,6 turbo o mocy 180 KM kosztuje około 85 tysięcy złotych
dziennik.pl
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję