Legenda wraca do gry w wielkim stylu! Oto nowa limuzyna na rynku. Mamy pierwsze ZDJĘCIA
1 Wreszcie wiemy jak wygląda i co kryją pod maską bardziej przystępna cenowo giulia. Na dzień dobry producent pochwalił się tą limuzyną w trzech wersjach - giulia, giulia super i giulia quadrifoglio...
Alfa Romeo
2 Odmianę giulia super można poznać po skórzanej tapicerce foteli. Także deska rozdzielcza jest obszyta skórą połączoną z dodatkami z naturalnego drewna. Na pokładzie nowy system infotainment Connect 3D Nav 8,8-calowym ekranem dotykowym oraz sportowa kierownica z przyciskami do sterowania funkcjami życiowymi auta - najważniejszy z nich to guzik startowy.
dziennik.pl
3 Nadwozie cywilnej giulii pod względem stylistycznym jest spokojniejsze niż w przypadku drapieżnej quadrifoglio. Samochód postawiono na 18-calowych kołach.
dziennik.pl
4 Dla kontrastu i pokazu siły topowa giulia quadrifoglio lśniła karoserią w kolorze czerwonym Rosso Competizione. Auto wyposażono w 19-calowe alufelgi zza których widać ceramiczno-węglowe tarcze hamulcowe. We wnętrzu: sportowe, kubełkowe fotele Sparco z obudową z włókien węglowych.
Alfa Romeo / Giampietro Agostini fotografia
5 W Szwajcarii producent odsłonił różne konfiguracje następcy alfy 159. Poziom wyposażenia giulia super zaprezentowano z silnikiem wysokoprężnym 2.2 JTDM/180 KM (450 Nm; do wyboru będzie też 150-konna odmiana z momentem obrotowym na poziomie 380 Nm) i benzynowym 2.0 Turbo/200 KM (330 Nm) natomiast wersję quadrifoglio z najmocniejszym sercem 2.9 V6 BiTurbo o mocy aż 510 KM (600 Nm).
Alfa Romeo / Giampietro Agostini fotografia
6 Warto podkreślić, że wszystkie silniki (benzynowe i wysokoprężne) dla nowej limuzyny wykonano w całości z aluminium - to ma zapewnić redukcję całkowitej masy samochodu. Napęd trafi na oś tylną, a jego przeniesieniem zajmie się sześciobiegowa skrzynia manualna lub 8-stopniowy automat.
dziennik.pl
7 Inżynierowie Alfy w nowej giulli zastosowali po raz pierwszy Integrated Brake System (IBS), czyli układ elektro-mechaniczny łączący kontrolę stabilności z tradycyjnym wspomaganiem hamulców. W efekcie Włosi obiecują rekordowo krótką drogę hamowania - 38,5 metra przy jeździe z prędkością 100 km/h w przypadku giulii i 32 metry w przypadku wersji quadrifoglio.
dziennik.pl
8 Najtańsza giulia będzie wyposażona w system unikania kolizji czołowych z autonomicznym awaryjnym systemem hamowania i wykrywaniem pieszych. Na liście jest też ostrzeganie przed niezamierzonym zjechaniem z własnego pasa ruchu i tempomat z ogranicznikiem prędkości. Bazowa giulia dostanie 16-calowe alufelgi , dwustrefową automatyczną klimatyzację, układ Alfa DNA oraz system audio Connect z ekranem 6,5-cala. Odmiana super oferuje dodatkowo siedzenia pokryte skórą i tkaniną w różnych odcieniach, specjalne wykończenie wewnętrzne i 17-calowe alufelgi.
Alfa Romeo / Giampietro Agostini fotografia
9 Kiedy na rynku? Wersję najbardziej sportową z możliwych z węglowo-ceramicznymi tarczami hamulcowymi i siedzeniami Sparco z włókna węglowego można zamówić za około 94 000 euro (ok. 395 tys. zł), to przykładowa cena dla rynku włoskiego. Auto bez tych dodatków ale w wersji quadrifoglio kosztuje w Italii od 79 tys. euro (ok. 330 tys. zł).
Alfa Romeo / Giampietro Agostini fotografia
10 Do polskich salonów Alfy Romeo nowa giulia w zwykłej wersji trafi w czerwcu 2016 roku. Ceny poznamy na przełomie kwietnia i maja. Nowa giulia to wielka nadzieja Włochów - liczą, że tym modelem utrą nosa głównie BMW serii 3, dlatego ma być taniej niż u niemieckiej konkurencji. Zarówno jeśli chodzi o modele podstawowe, jak i najmocniejsze. Także audi A4, mercedes klasy C oraz jaguar XE powinny obawiać się stylowej limuzyny w Italii.
Alfa Romeo / Giampietro Agostini fotografia
11
dziennik.pl
12
Alfa Romeo
13
Alfa Romeo
14
Newspress
15
Alfa Romeo
16
Alfa Romeo / Aldo Ferrero
17
Alfa Romeo / Giampietro Agostini fotografia
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję