Warszawa
Reklama

Japoński koncern wraca do korzeni! Nissan ujawnił IDx Freeflow i IDx NISMO. ZDJĘCIA

25 listopada 2013, 11:03
Nissan zaprezentował w Tokio dwa samochody o radykalnie różnym charakterze, ale oparte na tej samej konstrukcji. Japoński producent twierdzi, że stworzył auta dla młodych - osób urodzonych po 1990 roku, ludzi "cyfrowej generacji". Naszym zdaniem nowe modele przypadną też do gustu tych, którzy przyszli na świat znacznie wcześniej. Co kryje się pod karoserią?
Nissan zaprezentował w Tokio dwa samochody o radykalnie różnym charakterze, ale oparte na tej samej konstrukcji. Japoński producent twierdzi, że stworzył auta dla młodych - osób urodzonych po 1990 roku, ludzi "cyfrowej generacji". Naszym zdaniem nowe modele przypadną też do gustu tych, którzy przyszli na świat znacznie wcześniej. Co kryje się pod karoserią? / Nissan
Nie ma chyba kierowcy, który nie chwaliłby dawnych japońskich samochodów. Nissan najwidoczniej wziął sobie to do serca. Zobacz, co nowego wymyśliły mądre głowy inżynierów z Kraju Kwitnącej Wiśni. Prosto z salonu samochodowego w Tokio prezentujemy IDx Freeflow i IDx NISMO, czyli współczesne wcielenie słynnych modeli z przeszłości...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zmiany w przepisach dla kierowców, najświeższe informacje ze świata motoryzacji, premiery, testy najnowszych modeli aut, porady. Od kiedy zakaz samochodów spalinowych? Czy pieszy ma zawsze pierwszeństwo? Gdzie zainstalują nowe fotoradary i kamery odcinkowego pomiaru prędkości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w newsletterze Auto.dziennik.pl.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama