Niezniszczalna japońska terenówka wraca do Polski! Oto nowa generacja mitsubishi pajero sport
1 Najnowsze mitsubishi pajero sport jest terenowym modelem z napędem na 4 koła, wyposażonym w turbodoładowany silnik Diesla o 2,5 l mocy 178 KM i 5-biegową przekładnię manualną...
dziennik.pl
2 ...lub elektronicznie sterowaną, 5-stopniową, automatyczną skrzynię biegów INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym
dziennik.pl
3 Jednostka produkuje 400 Nm momentu obrotowego w zakresie od 2000 do 2850 obr/min. Spalanie w cyklu mieszanym - 8,2 l oleju napędowego na 100 km podróżowania
dziennik.pl
4 Kolejna generacja pajero sport powraca do Polski. Pierwsza generacja słynęła z niezawodności, sprawnego napędu na cztery koła i ładnego wyglądu. Auto nie było szybkie ale solidne i efektowne...
dziennik.pl
5 Nowa generacja kryje pod karoserią układ napędu na dwie osie Super Select 4WD, który daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości i na dowolnej nawierzchni
dziennik.pl
6 Jeśli zapadnie decyzja o wprowadzaniu do sprzedaży to w polskich salonach japońskiej marki samochód prawdopodobnie pojawi się wiosną 2013. Auto powstaje w Tajlandii
Mitsubishi
7 Auto na pokład zabiera pięć osób. Pod klapą unoszącą się do góry kryje się bagażnik o pojemności 714 litrów. Po złożeniu tylnej kanapy możliwości rosną do 1813 litrów.
dziennik.pl
8 Samochód przyspiesza do 100 km/h w czasie 11,7 s. Prędkość maksyma - 179 km/h
dziennik.pl
9 Prześwit - 215 mm. Kąt natarcia, to maksymalny kąt przedniej części samochodu zanim nadwozie zahaczy o grunt. Kąt zejścia, to maksymalny kąt podjazdu tyłem z powierzchni poziomej bez dotknięcia podłoża. Kąt rampowy z kolei, to maksymalny kąt trójkąta równoramiennego pomiędzy osiami, bez kontaktu podłoża z podwoziem pojazdu. Wartości te dla nowej generacji pajero sport wynoszą odpowiednio: 36 stopni (kąt natarcia), 23 stopnie (kąt zejścia) oraz 25 stopni (kąt rampowy)
Mitsubishi
10 Nowe pajero sport ma kosztować od około 140-160 tys. zł - producent pozycjonuje go jako tańszą alternatywę dla legendarnego pajero, który kosztuje w okolicy 180 tys. zł.
dziennik.pl
11 Nowa generacja pajero sport ma rywalizować o kieszenie polskich kierowców m.in. z suzuki grand vitarą. To prawda - samochód jest podobny do pikapa L200 ale jest od niego lepiej wyposażony - światła ksenonowe i materiały w kabinie znacznie wyższej jakości.
dziennik.pl
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję