Cztery nowe modele BMW już w Polsce. Zobacz zdjęcia R 1200 RT, R 1200 GS, R 1000 S i R nine T
1 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
2 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
3 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
4 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
5 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
6 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
7 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
8 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW
9 W 1973 roku BMW zaprezentowało światu swój flagowy model serii "/6", czyli BMW R 90 S. Motocykl osiągający prędkość nieco ponad 200 kilometrów na godzinę był jednym z najszybszych produkcyjnych jednośladów tamtych czasów. Startujący na nim zawodnicy zdobywali liczne nagrody w najróżniejszych seriach wyścigowych. Teraz niemiecki producent daje fanom motocykli model R nine T, czyli maszynę, która całym ciałem nawiązuje do legendarnego przodka. Jednostka napędowa R nine T to chłodzony powietrzem i olejem silnik typu boxer o mocy 110 KM. Cena wersji podstawowej niemal 50 tys. zł.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
10 BMW R 1000 S - nowy power-naked BMW Motorrad na 2014 rok. 112 Nm i 160 KM to zapowiedź świetnej zabawy. Cena wersji podstawowej ponad 43 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
11 BMW R 1000 S - nowy power-naked BMW Motorrad na 2014 rok. 112 Nm i 160 KM to zapowiedź świetnej zabawy. Cena wersji podstawowej ponad 43 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
12 BMW R 1000 S - nowy power-naked BMW Motorrad na 2014 rok. 112 Nm i 160 KM to zapowiedź świetnej zabawy. Cena wersji podstawowej ponad 43 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
13 BMW R 1000 S - nowy power-naked BMW Motorrad na 2014 rok. 112 Nm i 160 KM to zapowiedź świetnej zabawy. Cena wersji podstawowej ponad 43 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
14 BMW R 1000 S - nowy power-naked BMW Motorrad na 2014 rok. 112 Nm i 160 KM to zapowiedź świetnej zabawy. Cena wersji podstawowej ponad 43 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
15 Nowy adventure BMW R 1200 GS to kontynuacja najpopularniejszego modelu bawarskiego producenta. Kolejne wcielenie GS’a przeszło lifting i ma nowe serce. Boxer kolejnej generacji dedykowany dla tego modelu to jednostka o dużym momencie 125 Nm, która dzięki dokonanym modyfikacjom ma jednocześnie zapewnić wysoką kulturę pracy. Cena wersji podstawowej niemal 54 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
16 Nowy adventure BMW R 1200 GS to kontynuacja najpopularniejszego modelu bawarskiego producenta. Kolejne wcielenie GS’a przeszło lifting i ma nowe serce. Boxer kolejnej generacji dedykowany dla tego modelu to jednostka o dużym momencie 125 Nm, która dzięki dokonanym modyfikacjom ma jednocześnie zapewnić wysoką kulturę pracy. Cena wersji podstawowej niemal 54 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
17 Nowy adventure BMW R 1200 GS to kontynuacja najpopularniejszego modelu bawarskiego producenta. Kolejne wcielenie GS’a przeszło lifting i ma nowe serce. Boxer kolejnej generacji dedykowany dla tego modelu to jednostka o dużym momencie 125 Nm, która dzięki dokonanym modyfikacjom ma jednocześnie zapewnić wysoką kulturę pracy. Cena wersji podstawowej niemal 54 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
18 Nowy adventure BMW R 1200 GS to kontynuacja najpopularniejszego modelu bawarskiego producenta. Kolejne wcielenie GS’a przeszło lifting i ma nowe serce. Boxer kolejnej generacji dedykowany dla tego modelu to jednostka o dużym momencie 125 Nm, która dzięki dokonanym modyfikacjom ma jednocześnie zapewnić wysoką kulturę pracy. Cena wersji podstawowej niemal 54 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
19 Ten model to połączenie komfortu i zwinności. BMW R 1200 RT na rok 2014 to nowy styl i poprawiona ergonomia. Motocykl napędza dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 1200 ccm chłodzony cieczą i powietrzem. Moc - 125 KM. Cena wersji podstawowej niemal 58 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
20 Ten model to połączenie komfortu i zwinności. BMW R 1200 RT na rok 2014 to nowy styl i poprawiona ergonomia. Motocykl napędza dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 1200 ccm chłodzony cieczą i powietrzem. Moc - 125 KM. Cena wersji podstawowej niemal 58 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
21 Ten model to połączenie komfortu i zwinności. BMW R 1200 RT na rok 2014 to nowy styl i poprawiona ergonomia. Motocykl napędza dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 1200 ccm chłodzony cieczą i powietrzem. Moc - 125 KM. Cena wersji podstawowej niemal 58 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
22 Ten model to połączenie komfortu i zwinności. BMW R 1200 RT na rok 2014 to nowy styl i poprawiona ergonomia. Motocykl napędza dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 1200 ccm chłodzony cieczą i powietrzem. Moc - 125 KM. Cena wersji podstawowej niemal 58 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
23 Ten model to połączenie komfortu i zwinności. BMW R 1200 RT na rok 2014 to nowy styl i poprawiona ergonomia. Motocykl napędza dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 1200 ccm chłodzony cieczą i powietrzem. Moc - 125 KM. Cena wersji podstawowej niemal 58 tys. zł bez podatku.
BMW/Łukasz Świderek / PSPLukaszSwiderek
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję