Reklama
Reklama
Reklama

Syrena wróciła do nas po pół wieku! Zobacz pierwsze zdjęcia

4 kwietnia 2012, 11:31 aktualizacja 19 listopada 2019, 22:22
Syrena sport to jedyny zbudowany w Polsce roadster. Niestety, zniszczony w niejasnych okolicznościach prototyp nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
Syrena Dominów Mirosław Mazur Syrena Sport
Reklama

Komentarze (43)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • EWA KOBY
    2012-04-14 17:54
    AUTO TO JUZ NOSTALGIA TEN TREND PRZYCHODZI I O OTO POLITYKOM CHODZI MAJA DLA NAS ZADROZONE BUSOWO I KOLEJOWO METROWO ALE NISZCZA WSZYSTKICH BENZYN CENOWO DUBAJOWO WIEZOWCOWO KTOS MUSI PLACIC TO TY
    0
    zgłoś
  • gość
    2012-04-14 15:20
    Gdzie Wy żyjecie? Amnezje macie? Co z tego że są wspaniali inżynierowie,są nie przeczę.Najpierw był zakaz ze wschodu , inżynierowie robili co mogli i pewnie teraz jest tak samo a może jeszcze gorzej.Jak Rząd Olszewskiego chciał coś zmienić to przyszła NOCNA ZMIANA która dziś rządzi. Odczuwam że Polska nie ma być dla Polaków.
    0
    zgłoś
  • Tomcat
    2012-04-14 11:12
    Szkoda że linia boczna zmieniona, wkładając tyle pracy w projekt można było zadbać o szczegóły i nie ma fotki silnika a tez by się przydała. Ogólnie szacun.
    0
    zgłoś
  • zenek
    2012-04-12 18:39
    Co to znaczy "ZNISZCZONY w NIEJASNYCH OKOLICZNOŚCIACH"?
    ale się ten redaktorek napocil przy pisaniu tego materiału-prawdziwa kopalnia info
    0
    zgłoś
  • tobiasz
    2012-04-11 11:28
    re " LAS " tak masz ogromnie dużo racji , tylko , że naszym "włąćą" nie zależy na prestiżu Kraju z nad Wisły i Odry . Oni myślami są za Odrą a interesy i zdolności polaków uważaja za iluzję . Ile było by miejsc pracy jakie można było by produkować nie tylko ddobra samochody ale i wiele innych produktów Made in Poland - Pozdrawiam po świątecznie
    0
    zgłoś
  • gonder
    2012-04-10 05:03
    Państwo ma możliwości wpływania na sprzedaż samochodów i yakiego kształtowania rynku aby Polakom opłacało sie kupowac auta rodzimej produkcji. dlaczego do tej pory nikt nie uruchomił polskiej fabryki samochodów i nie wykorzystał tych mechanizmów - do tego trzeba mieć to coś - co ma Victor Orban.
    0
    zgłoś
  • LAS
    2012-04-09 03:40
    Niech w końcu ruszy polska produkcja czysto polskich samochodów w ojczyżnie. Polacy są świetnymi inżynierami docenianymi we wszystkich krajach świata. Wspaniale projektują samochody, samoloty, maszyny rolnicze, mosty, tamy, itp, buduje piękne architektonicznie budynki, restaurują zabytki. Ich dorobek zawodowy jest podziwiany i stawiany za wzór, a w Polsce wmawia się rodakom, że polski inżynier nic nie potrafi i całą myśl techniczną należy kupować w Niemczech, Francji, Włoszech, itp.
    0
    zgłoś
  • @~fircyk2012-04-07 07:04
    2012-04-08 19:37
    A co z piękną syreną 110?
    ---
    Stoi w Warszawie na ulicy Filtrowej 62, tuż obok placu Narutowicza.
    0
    zgłoś
  • :)
    2012-04-08 09:03
    Nawet troche podobny do oryginału:)
    0
    zgłoś
  • jac
    2012-04-08 08:26
    No ładny to nie był samochód
    0
    zgłoś
  • Ali
    2012-04-07 20:10
    W komentarzach mówi się o tym, że nie są zachowane proporcje. Ok. Co racja to racja ale niech mi ktoś dobierze proporcje ze starych zdjęć (przypominam, że dokumentacje tehniczną zniszczono wraz z prototypem). Druga sprawa ktoś wspominał o tym że oryginalny prototyp nie był cudem techniki. A co było w PRLu? Poloneza jak długo klepali i udoskonalali i co? Nie udało im się.
    0
    zgłoś
  • Dago
    2012-04-07 20:01
    Wielki szacunek, zwłaszcza, że nie ma żadnej dokumentacji technicznej, która ponoć została zniszczona wraz z prototypem. Pozostały tylko zdjęcia i to też nie zawiele. A to że poskładana z różnych podzespołów to mało istotne. Natomiast ci którzy krytykują niepotrafią nawet pólki z IKEA poskładać. Tak więc gratuluje i życzę przyjemności z jazdy.
    0
    zgłoś
  • piotrek
    2012-04-07 18:43
    A co z FSO Warsem???
    0
    zgłoś
  • No_name
    2012-04-07 16:04
    Zazdroszczę właścicielowi!
    0
    zgłoś
  • Sceptyk
    2012-04-07 14:14
    Bardziej lub mniej udana, ale to była myśl techniczna polskich inżynierów.Szkoda, że nie było cjągu dalszego.
    0
    zgłoś
  • Buka
    2012-04-07 13:11
    Przychlasty. Mądrować się potraficie wszyscy. Sami ruszcie swoje szlachetne uszanowania i zróbcie coś lepszego.
    0
    zgłoś
  • fircyk
    2012-04-07 07:04
    A co z piękną syreną 110???
    0
    zgłoś
  • stary
    2012-04-07 04:48
    Jeżeli sprzedaż samochodu tego typu i pokrewnych wyniesie powyżej 200 tyś.sztuk rocznie przez 10 lat to można powiedzieć, że to nie jest zaspokajanie czyichś ambicji kosztem reszty społeczeństwa.Aby tak było musiałby jakościowo dorównywać "japończykom" ,a kosztować mniej.Dziwi mnie niefrasobliwe chciejstwo rodaków wyciągania od reszty społeczeństwa pieniędzy na realizację czyichś mrzonek.np budowania statków, na które nie będzie kupca., słynnej "motorówki " wojskowej ,w której utopiono już 700 milionów żeby w końcu zezłomować.To nie patriotyczne motywacje, to po prostu antypatriotyczna głupota, którą nakręcają nawiedzeni ignoranci by zaistnieć.Zachęcam do przypomnienia sobie szumu wokół preparatu torfowego Tołpy , idiotycznej "turbinki" itp.Doceniajmy to co dobrze się sprzedaje w kraju i za granicą i ludzi, którym to zawdzięczamy.
    0
    zgłoś
  • jan
    2012-04-06 21:19
    Coś próbowali zrobić! Dzisaj tylko skladnie długopisów i opli.
    0
    zgłoś
  • POLSKIE CUDO MOTORYZACYJNE
    2012-04-06 17:17
    SILNIK OD ZETORA, PRZEDNIE KOLA OD CIAGNIKA DZIK, A KAROSERJA Z TRIUMPHA PO DACHOWANIU. PANOWIE NIE OSMIESZAC SIE. NASTEPNA BLAZENADA. PRZECIEZ BRONNEK TAM NIE WLEZIE.
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama