Reklama
Reklama
Reklama

Syrena wraca do nas! Zobacz zdjęcia

19 marca 2012, 14:16
Syrena sport - wizualizacja
Syrena sport - wizualizacja / powrotlegendy.pl
Legendarny samochód wraca z martwych - producent Żołądkowej Gorzkiej pracuje nad rekonstrukcją tego stylistyczną najpiękniejszego samochodu zza "żelaznej kurtyny". O pomoc w budowie poprosił miłośników Syreny, którzy o tym modelu wiedzą prawie wszystko.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
Syrena Syrena Sport
Reklama

Komentarze (25)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • ninipini
    2012-03-30 16:03
    Świetny pomysł!
    Ja to bym sobie pojeździła taką Syreną! Fajnie, że ktoś wpadł na taki pomysł, a do tego jeszcze to autko wygląda na serio fajnie!

    Dajcie się przejechać! hihihi
    0
    zgłoś
  • IT
    2012-03-23 12:34
    Automobilista opisuje inną syrenę! Jest kilka projektów, które toczą się równolegle. Ten z Lublina tylko przypomina syrenę sport.
    0
    zgłoś
  • marco-Piękne auto!
    2012-03-20 22:24
    Pomyśleć, że coś tak genialnego i prostego mogło szusować po polskich drogach już w latach 60-tych XX wieku.
    0
    zgłoś
  • Kr
    2012-03-20 13:12
    Ładna ale migaczy z boku nie widać.
    0
    zgłoś
  • mechanik
    2012-03-20 10:28
    Szyderujesz sobie (a czym się tu chwalić?2012-03-20 09:53)Samochód Syrena wyciągał 125 km/H.Miałem kilka Syren(104, 105, Syrena Bosto) Ostatnio mialem Syrenę 105 lux (992cm3 i mocy 45 KM)Była to Syrenka z czterobiegową skrzynia biegowa w podłodze i z hamulcem pomocniczym .Jechałem ta Syreną z prędkością 140 Kilometrów na godzinę .Fabrycznie było podane 125 km/h
    0
    zgłoś
  • a czym się tu chwalić?
    2012-03-20 09:53
    ~Irek2012-03-20 09:15
    Myslę, że odbudowa tego modelu to bardzo dobry pomysł !! Wystarczy wyjść na ulicę i popytać ludzi czy wiedzieli, że Polacy zbudowali sportowy samochód w latach 60. Jedyne marki, które sie pamięta lub o nich wie to popularne skarpety, Fiaty 125 i Warszawy.
    Pokażmy Polakom, ze mieli czym sie pochwalić. Brawo dla pomyslu.


    Samochód nie wszedł do produkcji, ponadto pod maską"syreny sportowe" j kryłby się silnik syreny zwykłej, a toby było śmieszne, bo niestety setka z górki ,a na prostej to ledwo 60 na godzinę.
    0
    zgłoś
  • Irek
    2012-03-20 09:15
    Myslę, że odbudowa tego modelu to bardzo dobry pomysł !! Wystarczy wyjść na ulicę i popytać ludzi czy wiedzieli, że Polacy zbudowali sportowy samochód w latach 60. Jedyne marki, które sie pamięta lub o nich wie to popularne skarpety, Fiaty 125 i Warszawy.
    Pokażmy Polakom, ze mieli czym sie pochwalić. Brawo dla pomyslu.
    0
    zgłoś
  • Polacy to mitomani
    2012-03-20 07:36
    W Polsce mają jakiś kompleks motoryzacyjny. Ale to wynika z faktu, że nie potrafią stworzyć samochodu i dlatego uciekają się jakiejś nieistniejącej konstrukcji, zamiast stworzyć coś realnego i dostępnego wszystkim.
    0
    zgłoś
  • Polacy małpują wzory i przypisują sobie
    2012-03-20 07:28
    Polacy na ogół małpują wzory, więc należy porównać konstrukcje z tego okresu i okaże się kogo zmałpowano.
    0
    zgłoś
  • nie ma powodu do dumy
    2012-03-20 07:22
    W Polsce uważa się, że jak wyprofiluje się karoserię w jednej sztuce , to stworzy się nowy samochód. Natomiast istotne jest to co ta karoseria ma pod maską i jakie owe coś ma osiągi . Natomiast samochody produkuje się seryjnie , a nie w jednej sztuce.To z czego są tak dumni w Polsce, to robią murzyni w swoich garażach w USA na co dzień, więc nie ma powodu do dumy.
    0
    zgłoś
  • stary
    2012-03-20 06:42
    Witam.
    Odsylam do 3/2012 Automobilista , ta Syrena jest juz prawie gotowa.
    Pozdrawiam.
    0
    zgłoś
  • kontakton
    2012-03-20 00:27
    PRL...reaktywacja 2
    0
    zgłoś
  • kontakton
    2012-03-20 00:24
    Następny wróci Polonez...rekonstrucja komuny z PRLu...ha.ha.ha.ha
    0
    zgłoś
  • Zenon
    2012-03-19 20:00
    Bardzo dobry pomysł z odbudową Syreny Sport. Bardzo ważne, przy odbudowie jest odwzorowanie właściwych proporcji, aby nie podążyć śladem pana Mirosława Mazura spod Lublina, który już zbudował mało udaną rekonstrukcję Syreny Sport w kolorze czerwonym. Odbudowa Syreny powinna być zaczątkiem małoseryjnej produkcji tego modelu (konieczny sponsor) na wzór produktów z GB np. Morgan (stare nadwozie + nowoczesny silnik) przy cenie skalkulowanej na poziomie 50-60 tys. zł - sukces w sprzedaży oczywisty.
    0
    zgłoś
  • kierowca-emeryt
    2012-03-19 18:53
    Jeśli Was śmieszy historia 'syrenki', to poczytajcie sobie "Historię Motoryzacji" Rychtera, a zobaczycie czym Polska myśl techniczna mogła zaskoczyć Europę, gdyby nie 'braterska przyjażń z ZSRR'. Fiat włoski zostawał w tyle w latach 50/60 ub.w.
    0
    zgłoś
  • MR
    2012-03-19 18:43
    Na początku lat sześćdziesiątych skonstruowano prototypy Syreny z silnikiem czterosuwowym trzecimi drzwiami z tyłu bardzo nowoczesne samochody, w latach osiemdziesiątych Beskid , który stał się Twingo. Widoczny na zdjęciach samochód był napędzany podwójnym silnikiem od Junaka i to był mankament, nadwozie wykonano z tworzyw sztucznych, to był ładny samochód.
    0
    zgłoś
  • W. Klaus Metyner, Berlin
    2012-03-19 17:34
    Mieszkałem 5 lat w Warszawie i znam nawet prototyp Syreny. To była prymitywna konstrukcja. Lakier też był kiepski. Nieco lepszy był samochód z silnikiem od NRD-owkiego IFA F 9. A nie znam model Syrena Sport. Kiedy to było?

    W. Klaus Metyner Berlin
    0
    zgłoś
  • abc
    2012-03-19 17:25
    Fantastic!
    0
    zgłoś
  • RObolek
    2012-03-19 17:24
    do mehanik wysokoprezny hheee teraz mamy wolność hahahah kapitalizm ,, i co i ***** hhhheheheh mm i nie ma cccp,, heheeheheh,,, ale mamy bolka i balcerowica,,,
    0
    zgłoś
  • mechanik
    2012-03-19 16:03
    W tym wpisie jest błąd .Ma być WYSOKOPRĘŻNE a nie wysokopienne .błąd programu w moim komputerze
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama