Reklama
Warszawa
Reklama

Most Grota w Warszawie najszerszym mostem w Polsce. Jakim cudem? ZOBACZ ZDJĘCIA

25 marca 2015, 09:42
Most wybudowany na przełomie lat 70. i 80., został poszerzony o ok. 10 m, do 46 m. To oznacza, że na każdej nitce przeprawy będzie po pięć pasów ruchu - po dwa wewnętrzne dla przejazdów tranzytowych i po trzy zewnętrzne, oddzielone barierą, dla ruchu lokalnego.
Most wybudowany na przełomie lat 70. i 80., został poszerzony o ok. 10 m, do 46 m. To oznacza, że na każdej nitce przeprawy będzie po pięć pasów ruchu - po dwa wewnętrzne dla przejazdów tranzytowych i po trzy zewnętrzne, oddzielone barierą, dla ruchu lokalnego. / PAP / Radek Pietruszka
Ostatni z 208 stalowych wsporników został zamontowany do konstrukcji dotychczasowego mostu gen. S. Grota-Roweckiego w Warszawie. Elementy ważą od 9 do 15 ton - łącznie zużyto ok. 3450 ton stali. Dzięki temu przeprawa jest teraz szersza o 10 m niż była przed remontem - efekt to pięć pasów ruchu na każdej nitce mostu.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
Warszawa Most Grota w Warszawie Most Grota Trasa Toruńska

Powiązane

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(6)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • waw
    2015-03-25 10:12:54
    HGW niech odda co nakradła łapówkara i jej banda.
    0
  • tele-wic
    2015-03-25 11:38:16
    Ciekawi mnie ilu ludzi straci życie w wypadkach na tych separacyjnych barierach oraz o ile koszt tych barier podroży cenę modernizacji mostu?
    0
  • Historyk
    2015-03-25 13:37:16
    Niech nieuk Piskorski, uczy się od budowniczych i projektantów tego mostu. Nie żałuję mu tego co "zarobił" na budowie mostu Świętokrzyskiego, ale nie wybaczę mu tego kretynizmu decyzji o budowie mostu tak wąskiego. Kilkadziesiąt lat była w Warszawie dyskusja o konieczności przedłużenia ulicy Świętokrzyskiej do proponowanego mostu na Wiśle i wyburzeniu gmachu CRZZ. Niestety nic z tego nie wyszło, a jedynym winowajcą jest ignorant techniczny Piskorski. Tak jest jak ważne decyzje techniczne podejmują ignoranci prawniczkowie lub ekonomistycy. Most Świętokrzyski powinien mieć minimum po cztery pasy ruchu w każdą stronę, w trym skrajne do skrętu z mostu na trasy biegnące wzdłuż Wisły, no i Świętokrzyska powinna być przebita na ten most. Polacy, zbliżają się wybory. Ani jednego głosu na osoby, których nazwiska kończą się na "ski" oraz na ekonomistyków i prawniczków.
    0
  • Waldek
    2015-03-25 14:21:54
    Tak samo musi byc z mostem lazienkowski.Wjazd na ten most z estakad to koszmar.
    0
  • jude
    2015-03-28 19:31:43
    A KIEDY SPŁONIE ?
    1
  • ppppppp
    2015-03-26 19:27:42
    i co jeszcze nie wie HGW !
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama