Nowe czasy, nowe wyzwania

Agnieszka Wróblewska – HR Manager w FORVIA R&D / fot. materiały prasowe

Dorastając w czasach dynamicznego rozwoju technologii i globalnych zmian, wymagają elastycznego podejścia, które powinno uwzględniać różnice między pokoleniami.

Ich zwinność w adaptacji do nowych technologii, znajomość nowych narzędzi i zdolność do pracy z dużymi zbiorami danych, są nieocenione dla branży automotive, która stawia na cyfrową transformację, innowacyjność i elektromobilność. To osoby z dużą świadomością społeczną i etyczną, dlatego szczególnie ważne są dla nich działania firm na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. Ta generacja, podobnie jak nasza firma, stawia na rozwój i ciągłe doskonalenie. Dlatego w FORVIA kluczową rolę odgrywają szkolenia, warsztaty, mentoringi oraz jasna ścieżka kariery, która uwzględnia indywidualne zdolności i potencjał pracowników. Jednym z nich jest program „Fabryka Młodych Talentów”, w ramach którego co roku 200 studentów i absolwentów różnych kierunków otrzymuje możliwość uczestniczenia w płatnych programach rozwojowych, które przygotowują do pełnienia autonomicznych ról w organizacji.

Stawiamy na młodych

Współpracujemy z uczelniami, organizujemy warsztaty i płatne programy rozwojowe. Oferujemy Gen Z międzynarodowe wymiany w ramach staży VIE (Volontariat International en Entreprise), umożliwiające pracę w oddziałach naszej firmy na całym świecie. W FORVIA stawiamy na młodych ludzi, dla których sektor automotive nadal stanowi atrakcyjny punkt na mapie rozwoju i budowania kariery zawodowej. W tym roku w odpowiedzi na potrzeby pracowników i rosnącej świadomości DEI na rynku pracy opracowaliśmy autorski Kodeks Dobrej Komunikacji, który jest wyrazem innowacyjnego podejścia do otwartej komunikacji opartej na wzajemnym szacunku, zrozumieniu i tolerancji.

W obliczu licznych wyzwań związanych z przyciągnięciem generacji Z, przemysł motoryzacyjny staje również przed nowymi szansami na rozwój. Kluczem do sukcesu jest elastyczność pracodawców w reagowaniu na oczekiwania i wartości młodych pracowników, co pozwoli na budowanie trwałych relacji, skuteczną adaptację do zmieniającego się środowiska oraz zapewnienie efektywności biznesowej.