RaVe 270 jest prototypem - oznacza to, że istnieje jako jeden jedyny i ani sztuki więcej - przynajmniej na razie. Stworzył go dział Indyvidual, który z popularnych volkswagenów robi ekskluzywne i mocne auta.

Reklama

Tu naprawdę dali "czadu". Pod przednim zderzakiem wisi specjalny spoiler z potrójnym wlotem powietrza, po drodze jest zwieszenie niższe o 20 mm i wielkie 19-calowe felgi. Na końcu podwójny wydech przedzielony dyfuzorem. Tak robi się kombi na pokaz...

W środku sportowy klimat plus specjalne fotele. Jednak absolutnym clou wnętrza jest system nagłaśniający, który grzmi mocą 1400 W. Na głośny efekt pracuje specjalny radioodtwarzacz, 13 głośników, wzmacniacze i trzy subwoofery.

Silnik to podrasowana z 200 do 270 KM turbobenzynowa jednostka golfa GTI. Moc nakręca cztery koła - system 4Motion przeszczepiono z golfa R32. Napęd przenosi dwusprzęgłowa skrzynia DSG. Wynik - sto na godzinę po 5.8 s. Przy 250 km/h elektroniczna blokada kończy rozpędzanie.