Zgrabny up! mierzy 3.45 m długości i 1.63 m szerokości. Koła stoją niemal na końcach auta, dlatego mały VW wygląda dynamicznie.
Dwudrzwiowa karoseria z uśmiechniętym przodem zabiera cztery osoby. Tył kończy duża szklana klapa.
Napęd? Tak jak w dziadku garbusie - za plecami. Silnik siedzi z tyłu i oddaje moc na tylną oś.
Wnętrze - minimum przycisków, maksimum funkcjonalności. Przez 8-calowy dotykowy monitor na środku można obsługiwać np. klimatyzację i audio. Drugi mniejszy ekran (7 cali) jest przed kierowcą - tu widać prędkość, poziom paliwa, zasięg, a także chwilową… emisję szkodliwego dwutlenku węgla.
Przedstawiciele Volkswagena przyznają, że najprawdopodobniej w 2010 roku up! dziarsko wyjedzie na drogi. Cena? Nieoficjalnie mówi się o ok. 6 tys. euro (prawie 23 tys. zł). Raczej nie z takimi gadżetami na pokładzie…
We Frankfurcie VW ma silną reprezentację. Oficjalnie wystąpił tiguan i cała gama czystych TDI BlueMotion. Jednak największą sensacją jest prototyp up! - specjalista od miejskich zakamarków…
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama