Superb drugiej generacji na rynku pojawił się w 2008 roku – od samego początku liczba zamówień tego modelu systematycznie się zwiększa zaznaczają przedstawiciele Skody. W samym listopadzie 2010 r. kupiło go 370 kierowców.

Rekordy popularności pobił superb wyposażony w jednostkę 2.0 TDI/170 KM. W skali roku, niemal 60 proc. osób kupujących nowego superba, zdecydowało się na tę jednostkę napędową. W minionym miesiącu, udział sprzedaży tego silnika spośród wszystkich dostępnych w gamie superba, wyniósł 63,78 proc.

Osoby wyjeżdżające nowym superbem z salonu Skody, najczęściej decydowali się na wersję wyposażenia elegance. Zamówiono ją do ponad połowy nowo zakupionych aut (54,82 proc.) - w środku skóra i inne bajery.

Obok superba drugiej generacji, rośnie też powodzenie modelu yeti. W listopadzie 2010, na zakup pierwszego SUV-a czeskiej marki zdecydowało się 195 osób.

Popularnością cieszy się jednostka 1.4 TSI/122 KM. Silnik odnotowuje duży wzrost udziału w sprzedaży: z 3,5 proc. w lipcu, do 18,46 proc.w listopadzie.