Na początku maja 54 "tajemniczych klientów" rozjechało się po kraju. W ciągu 17 dni odwiedzili oni 252 salony sprzedaży 12 firm samochodowych w 17 miejscowościach. Pod ich lupą znalazły się: Warszawa, aglomeracja śląska, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Wrocław, a także Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gorzów Wlkp., Kielce, Lublin, Olsztyn, Opole, Rzeszów, Szczecin, Zielona Góra.
W pierwszej części AŚ publikuje zbiorcze wyniki testu 12 firm, które najlepiej dbają o swoich klientów. Pod uwagę zostały wzięte trzy kryteria - organizacja salonu, jakość obsługi, jazda próbna - każda z nich podzielona na szczegółowe kategorie.
Wyniki rankingu (liczba salonów w Polsce):
1. Skoda (98)
2. Volkswagen (57)
3. Renault (114)
4. Honda (49)
5. Toyota (59)
6. Ford (53)
7. Fiat (154)
8. Peugeot (81)
9. Opel (103)
10. Chevrolet (59)
11. Citroen (53)
12. Kia (60)
Tu znajdziecie pełny raport "Auto Świata". Polecamy.
Tego nie można przegapić! Tygodnik "Auto Świat" sprawdził, które firmy dbają o klientów przy kupnie nowego auta, a w których możemy mieć problemy… Zbadano 21 salonów 12 marek. Kto jest najlepszy, a kto zamyka stawkę?
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama