Ostrzegamy, że wybór może być naprawdę trudny. Nie dość, że H-D wprowadził lepiej wyposażone, szybsze, bezpieczniejsze i wygodniejsze wersje dotychczasowych motocykli, to na rynek wjechały trzy nowe modele.

Na początek Softail Rocker - jego wygląd stylizowano na surowy motocykl z dawnych czasów, to znaczy taki bez tylnego zawieszenia. Spokojnie - tylko dzięki klasycznej budowie motor przypomina starą, sztywną konstrukcję. Najnowszy H-D Softail Rocker dostał prawdziwe, nowoczesne podwozie w dodatku z szeroką na 24 cm oponą. SR jest dostępny w dwóch wersjach - z pojedynczym siedzeniem i metalicznym satynowym odcieniu lub cały w chromie ze sprytnym siodłem, które ma w sobie dodatkową "miejscówkę" dla pasażera.

Następna nowość to model z rodziny Dyna, czyli Fat Bob. Potężna sylwetka, podwójny reflektor i szerokie opony (13 cm przód, 18 cm tył) układają się w hardy wygląd. Wysoko zamontowana kierownica (typu drag) da stylową prezencję w czasie jazdy. Mówiąc krótko - to motor dla twardzieli…

Sportster XL1200N Nightster, czyli trzeci, minimalistycznie stylizowany nowicjusz w gamie H-D. Motocykl, znany za Atlantykiem od początku 2007 roku, dostał nowe tylne zawieszanie przystosowane do europejskich warunków. Ma być doskonały do długiego podróżowania, a zakręty nie zrobią na nim wrażenia. Moc i moment V-ki skutecznie podniosą adrenalinę.

Na deser coś specjalnego - limitowane wersje "105th Anniversary" z okazji 105 lat istnienia marki Harley-Davidson. Jubileuszowe modele połyskują czernią lub w kolorem miedzi, a każdy z nich ma unikalny numer. Prawdziwa gratka…