Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Najlepsze i najgorsze samochody z ponad 40 modeli. Auto z Polski największym pechowcem 2015

14 stycznia 2016, 11:07
Założona w 1997 roku organizacja New Car Assessment Programme (NCAP), bada zachowania nowych modeli aut podczas testów zderzeniowych. W roku 2015, konsorcjum Euro NCAP kolejny raz zaostrzyło kryteria testów zderzeniowych czołowych i bocznych, by w ten sposób lepiej oddawały one rzeczywiste warunki podczas wypadków. Przez 12 miesięcy minionego roku w trakcie prób drobiazgowo sprawdzono zachowanie 44 nowych samochodów. Eksperci zbadali bezpieczeństwo jakie auta zapewniają przy czołowym zderzeniu z odkształcalną przeszkodą przy prędkości 64 km/h (40 procent szerokości auta). Kolejną próbą było czołowe zderzenie ze sztywną przeszkodą przy 50 km/h i całą szerokością pojazdu. Inżynierowie sprawdzili także jak samochody znoszą uderzenie w bok z prędkością 50 km/h oraz uderzenie bokiem w słup przy 32 km/h. Kto buduje najbezpieczniejsze auta? Niemcy, Japończycy czy Szwedzi lub Wielka Brytania? Które modele okazały się najlepsze? Kto nie miał tyle szczęścia i zaliczył kompromitację? W który samochód można zainwestować bez obaw? Oto najnowszy raport na podstawie prób przeprowadzonych w 2015 roku…
Założona w 1997 roku organizacja New Car Assessment Programme (NCAP), bada zachowania nowych modeli aut podczas testów zderzeniowych. W roku 2015, konsorcjum Euro NCAP kolejny raz zaostrzyło kryteria testów zderzeniowych czołowych i bocznych, by w ten sposób lepiej oddawały one rzeczywiste warunki podczas wypadków. Przez 12 miesięcy minionego roku w trakcie prób drobiazgowo sprawdzono zachowanie 44 nowych samochodów. Eksperci zbadali bezpieczeństwo jakie auta zapewniają przy czołowym zderzeniu z odkształcalną przeszkodą przy prędkości 64 km/h (40 procent szerokości auta). Kolejną próbą było czołowe zderzenie ze sztywną przeszkodą przy 50 km/h i całą szerokością pojazdu. Inżynierowie sprawdzili także jak samochody znoszą uderzenie w bok z prędkością 50 km/h oraz uderzenie bokiem w słup przy 32 km/h. Kto buduje najbezpieczniejsze auta? Niemcy, Japończycy czy Szwedzi lub Wielka Brytania? Które modele okazały się najlepsze? Kto nie miał tyle szczęścia i zaliczył kompromitację? W który samochód można zainwestować bez obaw? Oto najnowszy raport na podstawie prób przeprowadzonych w 2015 roku… / Ford
SUV, auto miejskie, van a może limuzyna? Kto produkuje najbezpieczniejsze samochody? Niemcy, Szwedzi, Japończycy czy Anglicy? W 2015 eksperci bez skrupułów prześwietlili 44 modele. Auto z Polski okazało się największym pechowcem...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama