Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

NIEZNANE prototypy warszawy z FSO odnalezione! Zdjęcia w DZIENNIK.PL

6 listopada 2015, 11:44
Sedan miał zastąpić produkowaną w Fabryce Samochodów Osobowych od 6 listopada 1951 roku warszawę M20 "garbuskę". Ówczesne władze nie pozwoliły zaszaleć inżynierom. Cezary Nawrot nie dostał zgody na głębsze przeróbki karoserii, ponieważ to pociągało za sobą koszty.
Sedan miał zastąpić produkowaną w Fabryce Samochodów Osobowych od 6 listopada 1951 roku warszawę M20 "garbuskę". Ówczesne władze nie pozwoliły zaszaleć inżynierom. Cezary Nawrot nie dostał zgody na głębsze przeróbki karoserii, ponieważ to pociągało za sobą koszty. / Muzeum Techniki i Przemysłu NOT
Dziennik.pl wybrał się na poszukiwania w Muzeum Techniki i Przemysłu NOT. Okazuje się, że w 1961 roku, na trzy lata przed rozpoczęciem seryjnej produkcji warszawy sedan powstały cztery prototypy tego nadwozia. Projektantem odpowiedzialnym za modele koncepcyjne był Cezary Nawrot - twórca syreny sport…

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama