Wojciech Modest Amaro i nowy samochód Porsche 911 Targa 4S
1 Przypominamy, że w 1965 roku na drogi wyjechało porsche 911 targa, czyli samochód z częściowo zdejmowanym dachem. Niemal po 50 latach w Detroit na początku 2014 roku zadebiutowało aktualne wcielenie tego auta…
Porsche
2 W nowym modelu, zupełnie tak, jak u legendarnego poprzednika, w miejscu słupków B znajduje się charakterystyczna szeroka belka, nad przednimi fotelami ruchoma część dachu i duża tylna szyba bez słupków C.
Porsche
3 Jednak w odróżnieniu od wcześniejszych generacji, dach nowej targi otwiera się i zamyka przez naciśnięcie przycisku. W pełni automatyczny system chowa składaną część dachu za tylne fotele...
Porsche
4 Tak jak w przypadku poprzedniego modelu, nowa generacja targi występuje w dwóch wersjach dostępnych wyłącznie z napędem na wszystkie koła...
Porsche
5 Słabszy model 911 targa 4 napędzany jest jednostką napędową typu boxer o pojemności 3,4 l i mocy 350 KM. Auto wyposażone w skrzynię biegów Porsche Doppelkupplung (PDK) i pakiet Sport Chrono, samochód przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 4,8 s. Prędkość maksymalna wynosi 282 km/h.
Porsche
6 Porsche 911 Targa 4S, czyli takiej jak odebrał Amaro, może maksymalnie rozpędzić się 296 km/h. Wyposażone w PDK i pakiet Sport Chrono 400-konne 911 targa 4S przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 s. Cena?
Porsche
7 Cena 911 Targa 4 wynosi 129 474 euro (ok. 546 tys. zł). Model 911 Targa 4S, czyli taki którym jeździ Amaro, w salonie niemieckiej marki kosztuje od 617 tys. zł.
Porsche
8
Porsche
9
Porsche
10
Porsche
11
Porsche
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję