Polacy produkują nową odsłonę bestsellera! Nowy fiat 500 największym przebojem w Europie. ZDJĘCIA
1 Fiat 500 Seria 3, to nowa odsłona auta produkowanego w Tychach. Jedną z najbardziej zauważalnych zmian w porównaniu do "starej" wersji jest nowy 7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny TFT w miejscu tradycyjnych zegarów...
Fiat
2 Po modernizacji fiat 500 w roku modelowym 2014 jest dostępny w całkowicie nowej, topowej wersji 500 cult. Model 500C, czyli kabriolet pojawi się również w odmianie lounge. Ale po kolei...
Fiat
3
Fiat
4 Producent w ramach kuracji odmładzającej zaaplikował w kabinie nowe wzory tapicerek, bogatsze wyposażenie i nowe kolory lakierów. Oto szczegóły - ceny i wyposażenie...
Fiat
5 Najtańsza wersja wyposażenia pop dostępna z silnikiem 1.2/69 KM kosztuje w promocji od 36 900 tys. zł - seryjnie samochód jest wyposażony m.in. w centralny zamek, elektrycznie regulowane lusterka i elektrycznie sterowane przednie szyby, dwustopniowe wspomaganie kierownicy DualDrive, wskaźnik zmiany biegów, światła do jazdy dziennej, radioodtwarzacz CD+MP3, komputer pokładowy z systemem MyCar i oparcie tylnej kanapy składane w proporcjach 50/50. Bezpieczeństwo to zestaw systemów ABS+EBD+BAS, system sygnalizacji nagłego hamowania ESS oraz aż siedem poduszek powietrznych (poduszki przednie kierowcy i pasażera, przednie boczne, kurtynowe i poduszkę kolanową kierowcy). Po modernizacji pojawiły się dwa nowe kolory nadwozia - pastelowy odcień mięty lattementa (foto) i białej perły.
Fiat
6
Fiat
7
Fiat
8 Wreszcie największa premiera w gamie fiata 500 - najbogatsza wersja cult (cena od 61 600 zł). Samochód jest dostępny z 69-konnym silnikiem 1.2 lub 105-konnym 0.9 TwinAir Turbo. W porównaniu do odmiany lounge auto zostało wzbogacone o część dachu lakierowaną na błyszczący czarny kolor oraz nowe, 16-calowe i 18-ramienne alufelgi. Wnętrze to skórzana tapicerka dopasowana kolorystycznie do deski rozdzielczej ze wstawkami w barwach nadwozia. Na pokładzie kierowca dostaje automatyczną klimatyzację. Seryjnie wersja cult jest także uzbrojona w tylne czujniki parkowania, światła przeciwmgłowe oraz ciekłokrystaliczny wyświetlacz TFT. Zupełnie nowa odmiana fiata 500C, czyli kabrio, w wersji lounge kosztuje od 64 tys. zł
Fiat
9 Od początku 2014 do końca listopada z fabryki w Tychach wyjechało niemal 293 tys. samochodów (dokładnie 292 780 sztuk) - to o 5,4 proc. więcej niż po jedenastu miesiącach zeszłego roku. Przedstawiciele Fiata również w skali roku przewidują utrzymanie wzrostu produkcji. W grudniu pracownicy tyskiej fabryki otrzymali po 2 tys. zł świątecznej nagrody.
Fiat
10 Przypominamy, że fabryka w Tychach w rekordowym roku 2009 wyprodukowała ponad 600 tys. samochodów. Rok później 533 tys, w 2011 r. produkcja wyniosła niecałe 468 tys. aut, w 2012 r. - ok. 348 tys. egzemplarzy (zakończenie produkcji pandy classic). W 2013 r. fabrykę opuściło 295,7 tys. samochodów. Kończący się 2014 jest pierwszym od pięciu lat, kiedy liczba wyprodukowanych samochodów rośnie.
Fiat
11 Zakład w Tychach, gdzie produkowany jest fiat 500 i abarth 500, rozpoczął swoją działalność w 1975 roku, a dzięki ogromnym inwestycjom dokonanym na przestrzeni lat, stał się jednym z najnowocześniejszych zakładów produkujących samochody na świecie. Aktualnie wytwarzane tam są modele: fiat 500, abarth 500, lancia ypsilon i ford ka. Przy okazji podsumowania wyników spółka Fiat Auto Poland poinformowała o powołaniu nowego prezesa. Został nim Alfredo Leggero, który z grupą Fiata jest związany od ponad 30 lat a zastąpi powołanego w marcu 2013 r. Luigiego Galante. Wcześniej przez 10 lat szefem Fiata w Polsce był zmarły w 2012 r. Enrico Pavoni.
Fiat
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję