Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Nowy volkswagen passat już w produkcji. Cena? Polacy mają w czym wybierać. ZDJĘCIA

16 września 2014, 21:43
"Passat ósmej generacji jest pod każdym względem lepszy od swojego poprzednika. Wszystko w tym samochodzie jest nowe. Jego stylistyka, jego technologie, silniki, jego możliwości. Jest jednym z najnowocześniejszych modeli klasy średniej naszych czasów. Masa własna passata zmniejszyła się nawet o 85 kg, a wartości zużycia paliwa zredukowano o 20 procent, poprawiając jednocześnie osiągi." - przekonuje w rozmowie z portalem dziennik.pl Tomasz Tonder, kierownik do spraw PR Volkswagena. "Samochód wyposażono również w wiele nowoczesnych systemów poprawiających komfort i bezpieczeństwo. Trzy z nich pojawiają się po raz pierwszy na rynku, są to Emergency Assist, który bezpiecznie zatrzyma samochód w przypadku zaśnięcia lub zasłabnięcia kierowcy. Kolejnym jest Trailer Assist, który wspomaga manewrowanie i parkowanie z przyczepą. Nowością jest również asystent jazdy w korkach, dzięki któremu passat samodzielnie będzie przyspieszał, hamował, jechał środkiem pasa i obserwował samochody po bokach." - dodał Tonder.
"Passat ósmej generacji jest pod każdym względem lepszy od swojego poprzednika. Wszystko w tym samochodzie jest nowe. Jego stylistyka, jego technologie, silniki, jego możliwości. Jest jednym z najnowocześniejszych modeli klasy średniej naszych czasów. Masa własna passata zmniejszyła się nawet o 85 kg, a wartości zużycia paliwa zredukowano o 20 procent, poprawiając jednocześnie osiągi." - przekonuje w rozmowie z portalem dziennik.pl Tomasz Tonder, kierownik do spraw PR Volkswagena. "Samochód wyposażono również w wiele nowoczesnych systemów poprawiających komfort i bezpieczeństwo. Trzy z nich pojawiają się po raz pierwszy na rynku, są to Emergency Assist, który bezpiecznie zatrzyma samochód w przypadku zaśnięcia lub zasłabnięcia kierowcy. Kolejnym jest Trailer Assist, który wspomaga manewrowanie i parkowanie z przyczepą. Nowością jest również asystent jazdy w korkach, dzięki któremu passat samodzielnie będzie przyspieszał, hamował, jechał środkiem pasa i obserwował samochody po bokach." - dodał Tonder. / PAP/EPA / VOLKSWAGENNIGEL TREBLIN
Nowy volkswagen passat jako limuzyna i kombi już w Polsce! W salonach niemieckiej marki można zamawiać ten samochód. "Klienci indywidualni poświęcają więcej czasu na sprawdzenie różnych możliwości zakupu i wybór konkretnego egzemplarza, zwłaszcza, że listy wyposażenia dodatkowego, paleta kolorów i tapicerek w przypadku nowego passata są bardzo obszerne" - mówi w rozmowie z portalem dziennik.pl Tomasz Tonder, kierownik do spraw PR Volkswagena.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
silnik wyposażenie nowy passat nowy volkswagen passat volkswagen passat cena

Powiązane

Reklama

Komentarze (7)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • zyczliwy
    2015-07-25 21:09
    Jak kupiles Paska z roku 2010 na Kamczatce co mial juz 270.000 na tacho...to cy wy chlopaki z OSP chcecie? pozdrowki dla was.
    0
    zgłoś
  • nemo-nemez
    2014-09-16 20:51
    w moim 2.0TSI z 2012 wymieniam sprzęgło i koło dwomasowe co 20 tys. km. Już mam trzeci komplet. Jestem pod wrażeniem bezczelności producenta, tylko VW pokona Armie Czerwoną!!!
    0
    zgłoś
  • MICHAŁ
    2014-09-16 20:14
    mój PASSAT rocznik 2003 -325tys.km zero awarii .oczywiście 1,9TDI -130KM.
    0
    zgłoś
  • ghhhhgf
    2014-09-16 20:10
    era vw sie konczy wole 508 Peugeot
    0
    zgłoś
  • do wow
    2014-09-16 16:25
    w moim Passacie 2010 2,0TDI CR do 160tyś tylko 2 razy wymieniałam głowicę - wiec jakość wzrosła
    0
    zgłoś
  • gość
    2014-09-16 15:05
    Gut Auto
    0
    zgłoś
  • wow
    2014-09-16 14:41
    czy przy zakupie będą dodawać nową głowicę na wymianę - gratis ???
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama