Skoda SCALA już w produkcji. Koncern daje pracę Polakom. Ile na rękę? "To ponadprzeciętne zarobki"

| Aktualizacja:

Skoda SCALA zjechała z taśmy produkcyjnej. Czeska marka świętuje narodziny pierwszego z seryjnych modeli. Czym kusi nowość?

wróć do artykułu
  • ~Do: gostom
    (2019-02-11 08:00)
    "Przecietny Polak to nienasycony konsum, na koszt innych spoleczenstw." Trafnie powiedziane, gostom, to prawda :)
  • ~prawda ?
    (2019-02-11 07:55)
    Wlasciwie my Polacy to jedynie jestesmy albo potrafimy byc dobrymi robolami i nic poza tym.
  • ~Olaf
    (2019-02-10 18:30)
    Kiedy ten milion obiecanych polskich aut patriotyczno- elektrycznych panie Morawiecki? A może ponownie mijał się pan z prawdą!! Czekam!!!
  • ~Eu
    (2019-02-10 08:22)
    Nie wystarczy byc bohaterem i patrota to nie wystarczy zeby wyprodukowac Auto
  • ~gostom
    (2019-02-09 12:03)
    Wśród głównych barier wpływających na rozwój innowacji w polskich firmach jest utrudnienie i brak odpowiednich zasobów i oczywiście czynnik ludzki. To z tego powodu Polacy boją się swojej pracy. Często brakuje im odwagi podejmowania odważnych decyzji. Oni wolą czekać na gotowe rozwiązania, które zostały przetestowane przez innych, A nie własne pomysły i zaryzykować inwestując w przyszłość. Kolejna przeszkoda na szybki Rozwój to także brak wystarczająco wykwalifikowanych i kreatywnych pracowników w Polsce. Brak Poziomu, który byłby w stanie podejmować śmiałe decyzje inwestycyjne. Nowoczesne technologie są dla Polaka magią aby te same z powodzeniem i odpowiednim wykorzystaniem opracować lub wprowadzić do produkcji.Teren, który zdecydowanie wymaga poprawy w szkoleniu przyszłych pracowników, w tym ścisła współpraca między firmami i instytucjami szkolnictwa wyższego na Uniwersytetach ale też nai Szkołach zawodowych. Ważne jest szkolenie menedżerów z umiejętnościami odpowiadającymi potrzebom czwartej (4.0) rewolucji przemysłowej. To nie tylko określa kierunki i możliwości rozwoju poszczególnych firm, ale także ogólny zasięg rewolucji technologicznej w polskim zacofanym przemyśle. No i pod koniec jeszcze dodam. ze styl życia Polaka i jego nienasycony konsum na koszt innych społeczeństw hamuje rozwój. jest brak kasy na wielkie inwestycje.
  • ~Czarek
    (2019-02-09 10:08)
    Można mówić, że to tylko skoda ale przynajmniej w tej marce nie ma kłopotów z korozją podwozi jak w pozbawionych ocynkowania samochodach dalekowschodnich!! Nadziałem się na Toyotę i mówię wam nigdy więcej!! Żeby w XXI wieku walczyć z korozją jak we fiacie 126p, czy polonezie bo firma oszczędza - kpina jakaś!
  • ~Bialo
    (2019-02-09 09:32)
    A czemu oni jak piekarze poubierani sa? Albo lekarze sami?
  • ~Mitasubiszi
    (2019-02-08 21:35)
    Piękne autko ;)
  • ~piro
    (2019-02-08 21:00)
    A mógł to być Polonez. VW chciał wykupić FSo, zainwestować i produkować właśnei cvos takiego. NA pzeszkodzie stanęły ziązki zawodowe, m. in. niejaki Wrzodak: nie spzredamy Niemcom narodowego majątku. Więc Neimcy poszli do Czechów i zaiwestowali w Skodę. Efekty widać. Dziekujemy ci towarzyszu Wrzodak, bardzo dziekujemy za blokadę wyprzedaży polskiego majątku narodowego.
  • ~Ps
    (2019-02-08 19:40)
    A co tam słychać na Żeraniu? Też się dobrze rozwija?
  • ~Majka
    (2019-02-08 16:14)
    Ech, ale ten listek kapusty na masce dyskwalifikuje wózek. Zawsze to tylko skodiczka...

Może zainteresować Cię też: