Volvo chwali się wynikami sprzedaży w Polsce w 2011 roku. Szwedzki producent sprzedał nad Wisłą 5151 samochodów - to najwyższy wynik w historii.

Reklama

Z kolei pod względem rejestracji nowych aut, Volvo obroniło pierwsze miejsce z poprzednich kwartałów i zakończyło rok na pozycji lidera segmentu Premium. Mimo malejących słupków segmencie Premium (o 12 proc.).

Inne / Erik-Fagerwall

Zdaniem analityków taki wynik Volvo jest efektem wysokiej popularności modelu XC60 oraz wprowadzenia na rynek nowego Volvo S60 i V60. Oba modele okazały się prawdziwymi hitami i cieszą się niesłabnącą popularnością.

Inne / Erik-Fagerwall

Sprzedaż najnowszych modeli, ale również stała popularność pozostały samochodów, pozwoliły Volvo w Polsce zwiększyć swój udział zarówno w segmencie Premium - do 26,7 proc., jak i w całym rynku - do 1,8 proc. Volvo zwiększyło również swoją przewagę nad konkurencją z segmentu Premium do kilkuset samochodów. To najlepsze wyniki Volvo w ciągu kilku ostatnich lat.

Inne

Volvo staje teraz przed dużym wyzwaniem, aby utrzymać pozycję lidera w segmencie Premium w 2012 roku. Wprowadzenie do oferty nowego samochodu z segmentu C/D - Volvo V40 oraz otwarcie największego salonu dealerskiego Volvo w Polsce - może Volvo pomóc ten cel zrealizować. Na pewno 2012 rok będzie bardzo trudny, ponieważ sytuacja na polskim rynku motoryzacyjnym nie napawa optymizmem. Jednak liczymy, że nasze dedykowane oferty, jak i wprowadzenie nowych produktów pomogą nam utrzymać pozycję lidera segmentu Premium - podsumował Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Polska.