Nowy SUV japońskiej marki ujawniony. Mamy pierwsze zdjęcia
1 Stylistycznie infiniti QX30 przypomina sprzedawany już z Polsce model Q30, jednak jest od niego wyższy o 30 mm. Auto może być wyposażone w napęd na cztery koła.

Infiniti
2 W kabinie czekają odchudzone fotele i bajery ze świata elektroniki. Przykładem może być system Infiniti InTouch, który pozwala kierowcy utrzymać łączność z cyfrowym światem podczas jazdy.

Infiniti
3
QX30 (debiut rynkowy wiosną 2016) ma według planów Infiniti jeszcze bardziej rozkręcić sprzedaż samochodów tej marki.
Wiadomo też, że w ciągu najbliższych pięciu lat portfolio Infiniti powiększy się o 60 proc., a liczba dostępnych silników i przekładni przynajmniej się podwoi.

Infiniti
4 Do końca tej dekady producent planuje zaoferować osiem różnych linii sedanów i coupe oraz sześć linii crossoverów i SUV-ów. Będą one napędzane silnikami z wtryskiem bezpośrednim, turbodoładowanymi jednostkami benzynowymi i wysokoprężnymi.

Infiniti
5 Nie zabraknie napędów hybrydowych, hybrydowych typu plug-in oraz aut z silnikami elektrycznymi. Efektem tego planu na koniec dekady ma być sprzedaż na poziomie 500 tysięcy samochodów rocznie.

Infiniti
6 W pierwszych dziesięciu miesiącach 2015 r. Infiniti sprzedało na całym świecie niemal 173 tysięcy nowych samochodów, co stanowi wzrost o 16 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. 32 200 aut sprzedanych w Chinach - największym na świecie rynku samochodowym - oznacza, że już teraz marka Infiniti przekroczyła poziom sprzedaży za cały rok 2014. Z kolei w USA Infiniti sprzedało od stycznia już ponad 106 700 samochodów, co jest najlepszym wynikiem sprzedaży w tym kraju od 2005 roku.

Infiniti
7

Infiniti
8

Infiniti
9

Infiniti
10

Infiniti
11

Infiniti
12 Nie zabraknie napędów hybrydowych, hybrydowych typu plug-in oraz aut z silnikami elektrycznymi. Efektem tego planu na koniec dekady ma być sprzedaż na poziomie 500 tysięcy samochodów rocznie.

Infiniti
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Komentarze (1)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarsze