Dziennik.pl sprawdził! Romet zbudował i sprzedaje swój... pierwszy samochód
1 Tryb standardowy ogranicza prędkość do 65 km/h, a co za tym idzie zmniejsza zasięg do około 90 km. Tryb ekonomiczny charakteryzuje się ograniczeniem prędkości do 45 km/h, co wydłuża zasięg do około 180 km...
dziennik.pl
2 Nadwozie jest czterodrzwiowe, a kabina dwumiejscowa...
dziennik.pl
3 Tuż za przednimi fotelami znajduje się spory bagażnik. Być może druga para drzwi ma za zadanie ułatwianie dostępu do przestrzeni bagażowej
dziennik.pl
4 Oszczędności poczynione przy wytwarzaniu auta czuć już chwilę po zajęciu miejsca za kierownicą. Fotele są dosyć małe i niestety niewygodne. Zwłaszcza na oparciu przez cienką warstwę gąbki można wyczuć ich wewnętrzny szkielet
dziennik.pl
5 Jazda rometem 4E przebiega w ciszy, którą zakłócają jedynie hałasy dobiegające z okolic zawieszenia...
dziennik.pl
6 Układowi kierowniczemu brakuje precyzji, a hamulce słabo radzą sobie z ważącym około 830 kg autem...
dziennik.pl
7 Elektryczny napęd nieźle sprawdza się w ruchu miejskim. Auto daje rade utrzymać tempo w zatłoczonej stolicy...
dziennik.pl
8 Jak zachwala producent - ten dwuosobowy pojazd ma być alternatywą dla skuterów i motocykli...
dziennik.pl
9 Autem można jeździć po uzyskaniu prawa jazdy kategorii B1
dziennik.pl
10 Romet 4E mierzy ciut ponad 3 metry długości. Szerokość - 1,4 m. Wysokość prawie 1,5 m.
dziennik.pl
11 Waga auta bez baterii - 500 kg. Same akumulatory ważą 324 kg a ich ładowanie do pełna z garażowego gniazdka ma trwać ok. 8 godzin
dziennik.pl
12 Akumulatory mają wytrzymać 400 cykli ładowania. Nowy zestaw baterii ma kosztować 8 tys. zł
dziennik.pl
13 Auto jeździ na kołach o rozmiarze 145/70 R12. Felgi są aluminiowe. Przednie hamulce są tarczowe. Z tyłu zastosowano bębny
dziennik.pl
14 Deska rozdzielcza jest wykonana z tworzywa wyglądającego na tanie, a spasowanie poszczególnych elementów znacznie odbiega od tego, do czego przyzwyczaili nas inni europejscy producenci
dziennik.pl
15 Cena? Od 32 tys. zł do 36 tys. zł - zależy od wyposażenia. W najtańszej wersji nie będzie modułu służącego do wyboru trybu jazdy.
dziennik.pl
16 Mieliśmy okazję jeździć rometem 4E wyposażonym w podgrzewanie przedniej szyby, okno dachowe, radioodtwarzacz, gniazdko 12V i moduł do sterowania trybem jazdy...
dziennik.pl
17 Seryjny model 4E właściwie niczym nie przypomina prototypu prezentowanego wcześniej na targach motocyklowych - pokazane wówczas auto było dwudrzwiowe
dziennik.pl
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję