Wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią o niesłabnącej popularności SUV-ów. Nad Wisłą już 40 proc. nowych aut wyjeżdżających na drogi zalicza się do tego gatunku. A niemal 30 proc. tej populacji to SUV-y miejskie i kompaktowe. Jednocześnie właściciele małych i średnich firm szukają modnych samochodów, ale przy tym pożądają czegoś mniej oczywistego. I tu na scenę wjeżdża SEAT z modelami Arona, Ateca i Tarraco.

Reklama

SEAT Arona z Laurem Flotowym 2020

- W Polsce segment SUV-ów i crossoverów zyskuje ostatnio szczególne uznanie w oczach osób odpowiedzialnych za firmowe samochody. A gama SEAT-a ma wśród SUV-ów mocną pozycję, czego najlepszym dowodem jest kolejna już nagroda dla modelu Arona, który w Profesjonalnym Teście Flotowym 2020 organizowanym przez Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych zwyciężył w kategorii Mały Crossover – powiedział Marcin Rzepczyński, Dyrektor Sprzedaży marki SEAT. – Najwyższa lokata została przyznana po drobiazgowej kontroli i porównaniach z innymi modelami z segmentu, dlatego zwycięstwo traktujemy jako dowód na to, że nasza oferta SUV-ów i crossoverów zapewnia wyjątkowe połączenie codziennej praktyczności z dynamiką i wysokim komfortem jazdy – dodał Marcin Rzepczyński.

Co roku w teście SKFS fleet managerowie wybierają najlepsze samochody spośród pojazdów w analogicznych wersjach wyposażenia z różnych segmentów. Biorą pod uwagę oceny wyglądu zewnętrznego i funkcjonalności wnętrza, wrażenia z jazdy testowej, koszty zakupu i serwisowania, wartość rezydualną, zużycie paliwa oraz emisję CO2. Zwycięska Arona jest najmniejszym modelem SUV w gamie SEAT-a. Jednak wymiary mogą mylić, ponieważ jej kompaktowe nadwozie skrywa funkcjonalną i zaskakująco obszerną kabinę. Na tle rywali wyróżnia się też sportowym designem, za którym podąża dynamika prowadzenia. Podczas jazdy po mieście urzeka poręcznością, a na autostradach zaskakuje komfortem.

– Arona jest również na czasie w dziedzinie technologicznych nowinek wspomagających człowieka za kierownicą. A wszystko to w połączeniu z intuicyjną obsługą, szeregiem multimediów, atrakcyjnie skalkulowaną ceną i 5-letnią gwarancją daje naprawdę ciekawą propozycję dla osób poszukujących nietuzinkowego auta do firmy – podkreślił Marcin Rzepczyński z SEAT-a.

SEAT Leon nagrodzony AUTOBEST 2021

Z kolei SEAT Leon nowej generacji zdobył koronę zwycięzcy w międzynarodowym konkursie AUTOBEST 2021. Jury złożone z 31 dziennikarzy motoryzacyjnych z całej Europy, w tym z Polski, uznało hiszpański kompakt za najlepszą opcję dla osób planujących zmianę auta w tym roku. Swoją decyzję poprzedzili szeregiem wymagających testów wszystkich dostępnych układów napędowych, w tym hybryd.

SEAT ma ofertę bez ryzyka

Reklama

Jak w takim razie przesiąść się do SEAT-a Arony czy Leona lub innego atrakcyjnego modelu? Tu hiszpański producent również staje na wysokości zadania.

- SEAT wspólnie z Volkswagen Financial Services przygotował program SEAT for Business. A w ramach tego programu przewidziano trzy rozwiązania finansowe. Full Service Leasing został stworzony z myślą o flotach liczących powyżej 15 samochodów, a dla mniejszych podmiotów i mikro firm, korzystających nawet z jednego auta powstały dwa produkty: nowoczesny Leasing Moc Niskich Rat oraz klasyczny Leasing Moc Niskich Kosztów. – wyjaśnił Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Volkswagen Financial Services.

W obu tych przypadkach opłata wstępna nie jest konieczna, choć oczywiście zależy to od oceny zdolności leasingowej nabywcy. Procedury są proste, a decyzja o przyznaniu finansowania może zapaść bardzo szybko, bo w zaledwie 90 minut. Właściciel firmy podpisuje jedynie dokumenty i wyjeżdża samochodem z salonu. Na które rozwiązanie postawić?
– Leasing Moc Niskich Kosztów SEAT-a to oferta dla firm, które szukają klasycznej i dobrze znanej oferty, a na koniec umowy planują wykupić samochód i dalej go eksploatować lub samodzielnie odsprzedawać. Młodszym bratem tego rozwiązania jest nowoczesny Leasing Moc Niskich Rat, który w obecnej sytuacji można uznać za najpewniejsze rozwiązanie dostępne na rynku – podkreślił Michał Dyc.

Wybierając Leasing Moc Niskich Rat SEAT-a podczas trwania umowy przedsiębiorca opłaca wyjątkowo niskie miesięczne raty. Mogą być one znacznie mniejsze w porównaniu z klasycznym leasingiem, ponieważ klient spłaca w ratach tylko przewidywaną w okresie umowy utratę wartości pojazdu, a nie całą jego cenę.
Pod koniec umowy trwającej 3, albo 4 lata właściciel firmy decyduje, czy woli zwrócić auto do dilera i zamienić je na nowy model SEAT-a, czy spłacić jednorazowo pozostałą wartość samochodu i dalej go użytkować. Z punktu widzenia prowadzenia działalności gospodarczej korzystniej jest jednak po prostu zamienić pojazd na nowy i dalej korzystać z niskich miesięcznych opłat.

- Mniejsze firmy nie dysponują dużym kapitałem i to dla nich VWFS tworzy produkty finansowe, które mają za zadanie obniżenie całkowitych kosztów użytkowania samochodu. Z punktu widzenia mikro i małych przedsiębiorstw optymalną ofertą jest właśnie Leasing Moc Niskich Rat SEAT-a – wskazał dyrektor Michał Dyc. – To finansowanie dla tych, którzy chcą w spokoju i bez dodatkowego ryzyka prowadzić biznes i jeździć nowymi samochodami w ramach rozsądnych kosztów– dodał ekspert VWFS.

Leasing Moc Niskich Rat pozwala także na znaczną swobodę. Przedsiębiorca może wybrać droższe auto, w tym z wyższego segmentu, a raty leasingowe będą na podobnym poziomie jak w przypadku tańszego modelu w klasycznym leasingu. Takie finansowanie pozwala również puścić wodze fantazji przy konfiguracji samochodu – miesięczna rata za wymarzony model wzrośnie niewiele, nawet przy wybraniu mocniejszego silnika i znacznie bogatszego czy nietypowego wyposażenia. Do tego auto o lepszej prezencji może stanowić wizytówkę firmy.
Co istotne, Leasing Moc Niskich Rat SEAT-a, eliminuje kłopot z odsprzedażą takiego pojazdu po kilku latach na rynku wtórnym, ponieważ umowa gwarantuje klientowi możliwość zwrotu samochodu na zakończenie umowy. W programie SEAT for Business każda firma znajdzie atrakcyjne rozwiązanie, dopasowane do jej aktualnej sytuacji i oczekiwań, a wszystko to bez konieczności wydania ani złotówki więcej, niż to konieczne.

Seat Leon / Materiały prasowe