Audi chwali się najnowszym, rodzinnym A6 Avant. Nowe kombi ma 4,93 m długości. Jego nadwozie składa się z 20 proc. z komponentów aluminiowych, dlatego w porównaniu do poprzednika ciężar samochodu obniżono o prawie 70 kg - A6 Avant 2.0 TDI waży 1640 kg.

Reklama
Inne

Bagażnik? Mieści od 565 litrów do 1680 litrów przy całkowicie złożonych siedzeniach tylnych. Liczba bije możliwości poprzedniego A6 avant i BMW 5 touring, jednak mniej niż może pomieścić mercedes klasy E (1950 l).

Inne

Fajnym trikiem jest czujnik ruchu automatycznie otwierający pokrywę bagażnika. Wykonanie odpowiedniego ruchu nogą pod tylnym zderzakiem aktywuje system, który po wykryciu kluczyka w kieszeni kierowcy uruchamia elektryczny zamek i automatycznie otwiera kufer.

Reklama
Inne

A6 Avant może być wyposażone w pełen dostęp do internetu...



We współpracy z Google oferowane są specjalne usługi w trybie online, np. wyszukiwanie celów podróży za pomocą komunikatów głosowych. Bezprzewodowy dostęp do sieci w technologii WLAN umożliwia pasażerom nieograniczone surfowanie i dostęp do poczty elektronicznej. Serwisy informacyjne Audi online informują kierowcę o bieżącym natężeniu ruchu na wybranej przez niego trasie.

Silniki? Dwie jednostki benzynowe i cztery wysokoprężne. Moc od 177 KM do 313KM. Jak zapewniają inżynierowie turbodiesel 2.0 TDI ma spalać średnio 5,0 l na 100 km.

Inne

W zależności od jednostki napędowej nowe Audi A6 Avant może być z 6-biegową przekładnią manualną, sportową 7-biegową S tronic, bezstopniową multitronic lub 8-biegową tiptronic. Dostępna jest wersja z napędem na przednią oś lub ze stałym napędem na cztery koła quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym (zapewnia optymalne rozłożenie mocy na tylne koła). Opcjonalnie oferowane jest adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension.

Inne

Nowe audi A6 avant w czasie jesiennego salonu samochodowego we Frankfurcie. Zamówienia można już składać, ceny startują od 41 tys. euro za auto z 2.0 TDI pod maską.

Inne