W obu autach przez stopiony wyłącznik światła "stop" mogą przestać działać. "Przy okazji" wysoka temperatura sprawi nawet, że spod pedałów pójdzie dym i zasnuje kabinę.
Wady trzeba spodziewać się w clio III generacji, wyprodukowanych od 13 grudnia 2005 r. do 23 stycznia 2006 r. we francuskich zakładach Flins. Również samochody z tureckiej Bursy nie są wolne od defektu - to te, które zjechały z tamtejszej taśmy od 23 stycznia 2006 r. do 8 lutego 2006 r.
Jeśli chodzi o modusa, to akcja naprawcza obejmuje modele wyprodukowane od 14 grudnia 2005 r. do 16 lutego 2006 r. Wszystkie z tabliczką hiszpańskiej fabryki w Valladolid.
Nasza rada - nie czekać, sprawdzić dowód rejestracyjny i jechać prosto do autoryzowanego serwisu Renault.
Niektóre sztuki francuskich maluchów jeżdżą po drogach z usterką. Razem jest ich u nas 218. Koniecznie zobacz, o co chodzi...
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama