Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Niespełniony sen FSO już w produkcji! Prosto z fabryki pierwsze zdjęcia nowego auta

23 czerwca 2015, 14:56
Czesi biją brawo i już uwijają się przy seryjnej produkcji nowego modelu auta! Na potrzeby tej operacji poczyniono znaczące inwestycje w technologie produkcyjne, montażowe i logistyczne. Tylko w fabrykę nadwozi zainwestowano 260 mln złotych. Wiadomo, że do 2018 roku firma chce stworzyć 1300 nowych miejsc pracy. Także roczna produkcja ma być zwiększona do 280 tys. aut. A wszystko zaczęło się tak…
Czesi biją brawo i już uwijają się przy seryjnej produkcji nowego modelu auta! Na potrzeby tej operacji poczyniono znaczące inwestycje w technologie produkcyjne, montażowe i logistyczne. Tylko w fabrykę nadwozi zainwestowano 260 mln złotych. Wiadomo, że do 2018 roku firma chce stworzyć 1300 nowych miejsc pracy. Także roczna produkcja ma być zwiększona do 280 tys. aut. A wszystko zaczęło się tak… / Skoda
Kiedy na terenie Fabryki Samochodów Osobowych na Żeraniu hula wiatr, Czesi w fabryce Skody biją brawo i już uwijają się przy seryjnej produkcji nowego auta! Na potrzeby tej operacji wpompowano ogromne pieniądze. Tak Skoda podchodzi do biznesu i dzięki temu dziś ma się świetnie. W przeciwieństwie do FSO, a do polskiego szczęścia brakowało niewiele…

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
samochód silnik Kombi produkcja skoda supreb skoda superb kombi nowa skoda

Powiązane

Reklama

Komentarze(24)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • adaś
    2015-06-23 17:28:36
    Tak to prawda! Winę za to ponoszą nasi " cudowni " związkowcy z Solidarności.
    Ponieważ my biliśmy politycznie pierwsi w obalaniu komuny , pepiczki dopiero się " przymierzali, WV u nas chciał najpierw robić interesy i " zaklepać sobie miejsce"
    Niestety nasi związkowcy myśleli ze mają przed sobą" dojną krowę" która się na wszystko powinna zgodzić tak jak dyrektorzy państwowych zakładów. Podobanie jak w Stoczni Gdańskiej z Basią Piasecką-Johnson. Już sobie liczyli pensje w dolarach , hehhe gdy po tych kosztach nikt tych statków by nie kupił! To samo było w FSO- jak zaczęli wymyślać gwarancje socjalne i gwarancje do gwarancji , podwyżki , dodatki itd itd - to "niemiaszki " posłuchali i uciekli do w skodzie, świeżo " wyzwolonej od komuny!
    1
  • Drzazga 101
    2015-06-23 16:29:13
    O Matko ,Pepiczki co i rusz zmieniają modele Skodów w produkcji, a my ministrów, na coraz gorszych zresztą, kuervas !
    Hej !+
    2
  • t.runo
    2015-06-25 11:51:34
    A jak by Niemcy przejęli FSO to byście ujadali że to kolejna montownia i miejsce pracy za psie pieniądze dla polskich niewolników. A tak to nie będzie Niemiec pluł nam w twarz. Powinniście być zadowoleni
    0
  • xxx
    2015-06-23 21:25:29
    Czesi produkują samochody, a POlacy Generałów!! Jeden Generał przypada na jednego szeregowca. Jesteśmy POtęgą militarną,a to się liczy w tych niesPOkojnych cz czasach!!
    0
  • pit
    2015-06-23 21:05:43
    FSO sprzedano Daewoo, bo to jako jedyne dalo gwarancje nierobom ze zwiazkow. Jak sie skonczylo wszyscy wiedza
    3
  • Bogdan
    2015-07-23 09:19:25
    Rozkradli całą Polską gospodarkę a teraz czas na krytykę.
    Polak jak zawsze budzi się z ręką w nocniku wypełnionym po brzegi fekaliami.
    0
  • Bogdan
    2015-07-23 09:32:37
    Oto nasza polityka:
    dlaczego paliwo w Polsce jest drogie a ceny ropy naftowej na rynkach światowych niskie.
    Tępy polityk z obecnego rządu tak to skomentował.
    =winni są amerykanie bo więcej poruszają się samochodami.
    0
  • Kajetan
    2015-06-24 09:15:33
    "związkowcy", którzy doprowadizli do upadku FSO powinni wisieć !
    ale jak znam nasz kraj to nadal mają ciepłe posadki !
    1
  • ABCXYZ
    2015-06-23 15:43:19
    DZIWIĆ SIĘ, ŻE U NAS HULA WIATR? NIE MA CZEGO! U NAS SAME PO-..BUSY!
    0
  • kubus
    2015-06-23 16:25:36
    Taka jest prawda jak napisal ~Nick
    0
  • mmm
    2015-06-23 16:45:34
    ABCXYZ, czyli tuskobus, bronkobus i po**bus? Dobre.
    0
  • Rzeczywistość
    2015-07-27 10:17:28
    Ale przynajmniej nie daliśmy się sprzedać Niemcom...
    0
  • darek
    2015-06-24 08:04:19
    Bandyta Balcerowicz powinien dostac dozywocie za zniszczenie Polskiego przemyslu
    0
  • Nick
    2015-06-23 15:42:10
    Za to że nie ma u nas produkcji w FSO należy podziękować tylko związkom zawodowym.
    0
  • Wiesio13 bicz na PISmatołki
    2015-06-23 16:19:00
    Do polskiego szczęścia brakowało niewiele, ale wtedy przyszła bufetowa i podniosła czynsz za użytkowanie wieczyste z 7 do 22 mln.
    I oby żyło się lepiej, nam!
    Mordo ty moja!
    0
  • Brawo Miro, Brawo Mucha, Brawo Tusk!!!
    2015-06-23 18:29:19
    Czesi biją brawo i już uwijają się przy seryjnej produkcji nowego modelu auta! Na potrzeby tej operacji poczyniono znaczące inwestycje w technologie produkcyjne, montażowe i logistyczne. Tylko w fabrykę nadwozi zainwestowano 260 mln złotych.

    &&&&&&&&&&&

    Czyli za nasz Basen Narodowy można było wybudować 10 takich fabryk nadwozi na Żeraniu!
    0
  • mjk
    2015-06-24 12:19:40
    Już niedługo. Decyzje w centrali VW już zapadły
    0
  • bla
    2015-06-24 13:32:36
    blablabla
    0
  • Bodzio
    2015-07-08 06:00:15
    To cimoszka sprowadzil sekte moona za lapowke dla sld.
    0
  • less
    2015-06-29 14:54:54
    Dokładnie tak, styropiany rozłożyły ten kraj na łopatki i jeszcze jedno pokolenie będzie się z tym borykać.
    0
  • lis
    2015-07-16 14:22:42
    No i co ten artykulik ma dowodzic . my mamy na przyklad solarisa europejski hit.Ale jesli nie produkowany na Zeraniu to jakby go nie bylo . Tak sie tworzy atmosferke dla roznych kuglarzy politycznych .
    0
  • Stały obserwator
    2015-07-10 18:08:17
    Bardzo możliwe,że FSO po wielu latach chudych , wreszcie zacznie jej serce bić od nowa,może ta Fabryka wspaniały nowoczesny zakład wróci do normalnego życia i produkcji nowych modeli samochodów, byłem związany z tym zakładem od lat 1970 , to był główny ośrodek produkcji samochodów, padł na skutek nieudolności ,nowych rządów i kierownictwa fabryki po 1990r. WIELKA SZKODA, CZESI TO ZROBILI ZNACZNIE MADRZEJ , OBECNIE TAM TETNI ZYCIEM , A W FSO BYŁO GŁUCHO I PUSTO , MOZE SIE ZMIENI życzę inicjatorom powodzenia .
    pozdrowienia
    0
  • Bożydar
    2015-06-23 22:07:32
    Kosciół katolicki w 1989 roku nie był przygotowany do przejęcia przemysłu motoryzacyjnego. KUL nie przygotował odpowiednich fachowców i to są przyczyny klęski. Zabrakło chęci i miłosiedzia a obecnie po opanowaniu sektora bankowego i ubezpieczeń być może nadszedł czas na nowe otwarcie w motoryzacji. Bracia redemptoryści może zaczną sprzedaż cegiełek, Bóg to wie
    1
    pokażodpowiedzi (1)
Reklama

Zobacz więcej

Reklama