Borewicz by oszalał! Nowy polonez coupe. Zaprojektował go Polak. ZDJĘCIA
1
Pierwszy polonez coupe z lat 80. to prawdziwa perła dla miłośników FSO - najrzadszy z seryjnie wytwarzanych polonezów. Teraz okazuje się, że jest szansa na wskrzeszenie tego auta - nad współczesnym wcieleniem już pracuje Paweł Zarecki.
Uważam, że każdy model auta powinien mieć wersję 3-drzwiową i 5-drzwiową, akurat polonez występował w tych odmianach, a także jako rzadkie coupe i dlatego zdecydowałem zaprojektować tę trzecią wersję - mówi Zarecki w rozmowie z portalem dziennik.pl.

Paweł Zarecki
2
Zarecki, który jest szefem zespołu, przyznaje, że są prowadzone rozmowy w sprawie produkcji tego auta z różnymi firmami.
Bardzo pozytywna wiadomość napłynęła do nas od firmy AMZ Kutno, która wykazała duże i jak na polskie warunki polityczno-gospodarcze, szczere zainteresowanie. Zostaliśmy zaproszeni do siedziby, gdzie za kilka dni będziemy mogli przedyskutować i uzgodnić formy współpracy (budowy) - mówi Zarecki. Kiedy pierwsze efekty?

Paweł Zarecki
3
Na początek chcą stworzyć pierwszy model w skali 1:1 - planują pojawić się w Krakowie na Motor Show 23-24 maja.
W jakim segmencie mógłby być sprzedawany polonez 2015?

Paweł Zarecki
4 W jakim segmencie mógłby być sprzedawany polonez 2015? Patrząc na rozmiary auta uważam ze nowy polonez mógłby być pozycjonowany w segmencie C (red. volkswagen golf, scirocco i inne). Oczywiście pozostaje napęd na tył, rozstaw osi jest praktycznie taki sam (różnica kilku cm) tak jak długość auta - wyjaśnia Paweł Zarecki.

Paweł Zarecki
5 Ciekawe, czy Sławomir Borewicz za kierownicą takiego poloneza coupe rozwikłałby więcej kryminalnych zagadek. No i co na to lgnące do niego kobiety?

Paweł Zarecki
6

Paweł Zarecki
7

Paweł Zarecki
8

Paweł Zarecki
9

Paweł Zarecki
10

Paweł Zarecki
11

Paweł Zarecki
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Komentarze(25)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeA czy talony na poloneza będą jak w latach 80-tych? Obudowa jest nieistotna , bo liczy się to co jest pod maską.
Nowe wozy drabiniaste dla Polski moze zaprojektowac.
1/ Nie przeczytaliście " Kapitału " Marksa wiec nie wiecie na czym polega kapitalizm,
2/Już Kisielewski wam mówił w 90 roku że " oni nie wiedzą co czynią, robotnicy chcą budować kapitalizm i do tego bez kapitału. To się nie może udać. Oni tego będą gorzko żałować".
3/Basia Piasecka chciała w was zainwestować , to zaczęliście wymyślać pensje po kilka tysięcy dolarów , gwarancje zatrudnienia i takie tam pierdoły nie rozumiejąc że nikt nie kupi tych waszych statków przy takich kosztach,
4/ Te 3 stocznie polskie były pobudowane pod ruskich oni kupowali całą produkcje, na te wasze statki nie było chętnych na świecie na dłuższą metę. Jak pokazaliście ruskim wała to ruscy się wypieli i zaczęli zamawiać statki u innych. Co nie wiedzieliście do kogo te statki idą?
5/ To samo było z FSO. Chciał to w pierwszej kolejności kupić VW. Jak zaczęli wymyślać związkowcy gwarancje zatrudnienia i inne socjalne pierdoły to się zwinęli i poszli do Czechów i tyle. Więc było możliwe ze tak by wyglądał ten polonez jeżli FSO kupił by VW. -vide Skoda jak się rozwija! Tylko tam nie było głupich związków zawodowych - vide Solidarność!