Warszawa
Reklama

Obowiązkowy alkomat w aucie? Polacy mają inny pomysł. RAPORT

26 lutego 2014, 06:25
Te "kampanie edukacyjne" powinny zawierać drastyczne, bez retuszu prezentacje przebiegu wypadku z punktu widzenia kierowcy z hasłem pijacy=mordercy - mówili respondenci o kampaniach wymierzonych w pijanych kierowców
Te "kampanie edukacyjne" powinny zawierać drastyczne, bez retuszu prezentacje przebiegu wypadku z punktu widzenia kierowcy z hasłem pijacy=mordercy - mówili respondenci o kampaniach wymierzonych w pijanych kierowców / Shutterstock
Aby rozwiązać problem pijanych kierowców należy zwiększyć nieuchronność kary – tak uważa 62 proc. Polaków. Zobacz pełny raport firmy PBJ.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama