Warszawa
Reklama

Obowiązkowy alkomat w aucie? Polacy mają inny pomysł. RAPORT

26 lutego 2014, 06:25
Te "kampanie edukacyjne" powinny zawierać drastyczne, bez retuszu prezentacje przebiegu wypadku z punktu widzenia kierowcy z hasłem pijacy=mordercy - mówili respondenci o kampaniach wymierzonych w pijanych kierowców
Te "kampanie edukacyjne" powinny zawierać drastyczne, bez retuszu prezentacje przebiegu wypadku z punktu widzenia kierowcy z hasłem pijacy=mordercy - mówili respondenci o kampaniach wymierzonych w pijanych kierowców / Shutterstock
Aby rozwiązać problem pijanych kierowców należy zwiększyć nieuchronność kary – tak uważa 62 proc. Polaków. Zobacz pełny raport firmy PBJ.

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zmiany w przepisach dla kierowców, najświeższe informacje ze świata motoryzacji, premiery, testy najnowszych modeli aut, porady. Od kiedy zakaz samochodów spalinowych? Czy pieszy ma zawsze pierwszeństwo? Gdzie zainstalują nowe fotoradary i kamery odcinkowego pomiaru prędkości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w newsletterze Auto.dziennik.pl.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama