• ~sem
    (2012-04-17 15:25)
    Taka pojemność z taką mocą to na 40 tyś km starczy silnika.
  • ~Urb@
    (2012-04-18 09:31)
    Interesuje mnie trwałość tego silnika, czy taka jak 1.2 TSI to wielkie dzięki. To co zaoszczędzi sie pod pompą po 30-40 tyś km trzeba będzie wydac na remont silnika.
  • ~Tom
    (2012-05-08 18:18)
    Co z tego że zaoszczędzisz 15 % na paliwie jeśli za auto przepłacisz 30 %
  • ~ggg
    (2012-04-19 09:21)
    jaka jest żywotność tej zabawki, 90 tys. czy mniej , a później trzeba kupić następny to gdzie ta oszczędność
  • ~Edward 1954
    (2012-04-19 01:07)
    Ktoś chce nas przekonać, że można jeszcze coś zrobić z klasycznymi silnikami spalinowymi,. To bzdura. Nie tam jest rozwiązanie problemów. Czy znacie firmę, która poważnie rozważa nowe technologie?
  • ~gargamel
    (2012-04-18 20:55)
    Taki lek to już od paru lat ma VW z silnikami TDI BMT, dla przykładu duży i dosyć ciężki Passat jest w stanie spalić 3,08l na setkę co udowodnili polscy dziennikarze w teście ekonomii
  • ~mech
    (2012-04-18 20:19)
    A co ty Urb wiesz o 1.2TSI? Polecam poczytać coś technicznego o jego konstrukcji
    http://blog-silnika.blogspot.com/2009/05/dwa-zawory-na-cylinder-w-12-tsi.html
  • ~Zaburzanski
    (2012-04-18 12:40)
    5 dolar za barylke w Kuwejcie a 115 dolars w Hameryce sam bys Katar dostal kataru gdybys stracil taka przebitke .Masz milion procent racji a twoich postow koncerny sie nie przestrasza nowe technologie zostana wdrozone po trzeciej wojnie swiatowej wtedy to bedzie raj tankujesz deszczowke i heja Zdrowka..
  • ~xyz
    (2012-04-17 21:10)
    Niezła reklama dla tego wsiowego autobusu.
  • ~EKOinfo
    (2012-04-21 08:38)
    Silnik na wodę. Nie ma sprawy. Zrób to sam. Zbiornik do elektrolizy, konieczne oddzielenie wodoru od tlenu, tlen nie będzie nam potrzebny w dalszym procesie, zostanie oddany do atmosfery. Przetwornica napięcia stałego z 12 V na 1000 V (stałe napięcie) o dużej wydajności. Zbiornik na wodę, elementy doprowadzające wodę, zawory i filtry, Koszt ok.700zł. Wydajność generatora = napięcie x prąd (np.1000V x 5A). Czyli czym większe wartości tym większa produkcja wodoru, ale bez przesady. Jedynym problemem w naszym klimacie jest niska temperatura, która zagraża zbiornikowi z wodą. Ale i na to są sposoby w postaci grzałki elektrycznej w zbiorniku. Oczywiście należy dosypać niewielką ilość sody lub proszku do pieczenia to poprawia elektrolizę.
    `Katar ma rację. Popieram i potwierdzam.
    Są też inne pomysły nie tylko dla samochodu. Ale i dla domu. Możesz mieć darmową energię elektryczną i ogrzewanie całego domu. Koszt to 1500zł urządzenia + koszt paliwa dostępnego ogólnie na terenach wiejskich. Niestety duże firmy energetyczno - paliwowe blokują rozwój tych pomysłów, Państwo też ma to w nosie.
    Info 790368459 tylko SMS (modem gsm nie odbiera połączeń)
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.