
dziennik.pl
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT Executive

dziennik.pl
Toyota Camry pokazuje, że napęd hybrydowy nowej generacji pasuje do wizerunku limuzyny dyrektora bardziej niż diesel. Docenią to floty, które najlepiej umieją liczyć pieniądze

dziennik.pl
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT to powiew świeżości w klasie limuzyn segmentu D/E

dziennik.pl
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT Executive

Toyota
Solidnie tapicerowane fotele są wygodne i dobrze podpierają na zakrętach. Aż 260 mm zakresu regulacji wzdłużnej sprawia, że nawet wysoki osobnik może pełnić rolę szofera. Z tyłu bardzo dużo przestrzeni. Camry w wersji Executive zmieni się w limuzynę dla prezesa po dołożeniu pakietu VIP (18 tys. zł). Wtedy podróż w klasie biznes zapewni kanapa z dwoma osobnymi fotelami i środkowy podłokietnik ze sterowaniem klimatyzacją, audio JBL, roletą tylnej szyby oraz regulacją pochylenia oparć

dziennik.pl
Toyota Camry z napędem hybrydowym na europejski rynek trafia z fabryki w Japonii. W porównaniu do "wersji amerykańskiej" ma o 30 proc. skuteczniejsze hamulce i bardziej sprężyście zestrojone zawieszenie, które nadal zapewnia komfort

Toyota
Trzy podstawowe tryby jazdy (Eco, Normal i Sport) oraz elektryczny EV. Napęd hybrydowy nowej generacji współpracuje z przekładnią planetarną e-CVT, która ma sześć przełożeń wirtualnych. Kierowca ma możliwość ręcznej zamiany biegów łopatkami przy kierownicy. Jednak w codziennej jeździe skrzynia okaże się na tyle sprawna, że z czystego lenistwa rzadko przyjdzie do głowy by po nie sięgać

dziennik.pl
Camry z mocnym napędem hybrydowym potrafi zapewnić przyjemność z jazdy i ma sensowną cenę

dziennik.pl
Kokpit skupiony na kierowcy wreszcie ze stylistyczną "iskrą". Nawiązuje do japońskiego designu znanego z Lexusa i solidności, a poza tym robi wrażenie na pasażerach. Dobre wykończenie i materiały. Funkcje życiowe auta prowadzący widzi na trzech ekranach: 8-calowym od multimediów, 7-calowym komputera pokładowego i 10-calowym kolorowym ekranie head-up wyświetlanym na szybie

dziennik.pl
Nowa Toyota Camry kryje pod karoserią hybrydowy duet złożony z jednostki benzynowej 2.5/178 KM pracującej w ekonomicznym cyklu Atkinsona i lżejszego niż wcześniej silnika elektrycznego o mocy 120 KM. Łącznie napęd wytwarza 218 KM. Górskie trasy, przepisowa jazda i dystans ok. 90 km – nie było trudno osiągnąć spalanie na poziomie 5,5 l/100 km

dziennik.pl
Benzynowy silnik wolnossący 2.5 rozwija moc 177 KM przy 5700 obr./min i maksymalny moment obrotowy 221 Nm przy 3600-5200 obr./min. Długi skok tłoka (103,5 mm) oraz wysoki stopień sprężania (14:1) zapewniają wyjątkowo wysoką wydajność cieplną (41 proc.) i niskie zużycie paliwa

dziennik.pl
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT Executive

dziennik.pl
Nowa Camry Hybrid jest dostępna z kołami 17- lub 18-calowymi, w ośmiu kolorach nadwozia do wyboru. Naszym zdaniem w perłowej bieli najbardziej jej do twarzy

dziennik.pl
Siedzi się nisko nad asfaltem, kierownica z grubym wieńcem sama lgnie do rąk a mięsisty fotel pewnie obejmuje ciało. Ekonomiczna jazda hybrydową Camry nie wymaga wyrzeczeń i snucia się na drodze. Plus za dobrą widoczność na cztery strony świata – przyczyniają się do tego m.in. opuszczona o 40 mm w porównaniu do poprzednika maska silnika, nisko poprowadzona linia okien oraz lusterka zamocowane na poszyciu drzwi. Minus za wielkie zawiasy wnikające do komory bagażnika

dziennik.pl
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT Executive

dziennik.pl
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT Executive

dziennik.pl
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT Executive