
dziennik.pl
Hyundai elantra
Aktualna, piąta generacja hyundaia elantry wjechała do polskich salonów sprzedaży w 2010 roku. Model ten, jak zapewnia producent, jest w pełni przygotowany do konkurowania z europejskimi autami, takimi jak np. volkswagen jetta. Jednak...

dziennik.pl
Hyundai elantra
Jednak jakość oferowana przez Volkswagena, a co za tym idzie wyższa cena jetty sprawia, że realnymi konkurentami dla elantry są auta takie jak toyota corolla i chevrolet cruze...

dziennik.pl
Hyundai elantra
Styliści Hyundaia podpatrzyli europejskie trendy i upodobnili nadwozie elantry do klasę wyższego modelu, jakim jest hyundai i40

dziennik.pl
Hyundai elantra
Dzięki temu z anonimowego sedana, o którym słyszeli tylko pracownicy Hyundaia i garstka emerytów, którzy zdecydowali się na zakup poprzednich generacji auta, elantra stałą się elegancką kompaktową limuzyną

Hyundai
Hyundai elantra
Wnętrze elantry zaprojektowano tak, że pasuje wyglądem to karoserii auta. Ciemna kolorystyka kokpitu jest rozjaśniona srebrnymi plastikami, a niebieskie podświetlenie nadaje jej nowoczesnego wyglądu

Hyundai
Hyundai elantra
Deska rozdzielcza ma tradycyjną dla nowych aut Hyundaia nieco kosmiczną stylizację...

dziennik.pl
Hyundai elantra
W przeszłości takie pomysły okazały się sukcesem, czego przykładem może być honda civic "ufo", która przypadła do gustu kierowcom w bardzo różnym wieku...

Hyundai
Hyundai elantra
Górna część kokpitu została wykonana z miękkiego materiału, a im niżej zajrzymy, tym plastik jest innej jakości. Warto natomiast dodać, że wszystko zmontowano starannie

dziennik.pl
Hyundai elantra
Lista wyposażenia testowanej wersji obejmuje takie elementy jak: dwustrefowa klimatyzacja, skórzaną tapicerkę, 4 elektryczne szyby, elektryczne lusterka, komputer pokładowy, który podpowiada właściwy moment na zmianę biegu, 4 podgrzewane fotele, wejście AUX i USB

dziennik.pl
Hyundai elantra
Ciekawostką było podgrzewanie tylnej kanapy, ponieważ w tej klasie nie jest zbyt popularne

Hyundai
Hyundai elantra
Kabina pasażerska jest wystarczająco przestronna, aby zabrać na pokład piątkę pasażerów. Nie będzie też problemu ze zmieszczeniem ich bagaży, ponieważ elantra ma za tylną kanapą kufer o pojemności 458 litrów

dziennik.pl
Hyundai elantra
Pod maską auta zamontowano wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra, który generuje moc 132 KM

dziennik.pl
Hyundai elantra
Jest dziedzina, w której Hyundai zrobił ogromne postępy. Chodzi zarówno o dobre wyciszenie kabiny, jak i wysoką kulturę pracy silnika, którego niemal nie słychać, gdy pracuje na wolnych obrotach.

dziennik.pl
Hyundai elantra
Wystarczy jednak spróbować gwałtownie przyspieszyć, żeby usłyszeć, że nie lubi on pracować na obrotach zbliżonych do maksymalnych

dziennik.pl
Hyundai elantra
A jeśli zechcemy jechać dynamicznie, to będziemy musieli znosić ten hałas, ponieważ maksymalny moment obrotowy (158 Nm) jest dostępny przy 4850 obr./min.

dziennik.pl
Hyundai elantra
Zużycie paliwa podczas jazdy w mieście oscylowało w granicach 8-10 litrów, a na trasie spadało do około 6,5-7 litrów

dziennik.pl
Hyundai elantra
Silnik wykazuje się też niezłą elastycznością, czyli auto nie ma problemu z przyspieszaniem z prędkości 60 km/h na szóstym biegu, do 100 km/h. Nawet komplet pasażerów na pokładzie nie robił na silniku większego wrażenia

dziennik.pl
Hyundai elantra
Zawieszenie? Inżynierowie ewidentnie postawili na komfort i jakość wybierania nierówności, nie skupiając się na precyzji prowadzenia. Najwyraźniej to czuć, gdy przejeżdżamy po poprzecznych nierównościach jak np. tory tramwajowe, kiedy samochód miał tendencję do bujania i dobijania zawieszeniem

dziennik.pl
Hyundai elantra
Jeśli chodzi o ofertę rynkową elantry dziwi fakt, że w brakuje w niej przynajmniej jednego silnika Diesla

dziennik.pl
Hyundai elantra
Hyundai nie zdaje sobie chyba sprawy, jak popularne w Polsce i całej Europie są kompaktowe sedany wyposażone w turbodoładowane jednostki wysokoprężne.

dziennik.pl
Hyundai elantra
W Polsce najtańsza elantra (Classic Plus) kosztuje w promocji niemal 58 tysięcy złotych, bogatsza comfort to wydatek 64 900 złotych, a najdroższa wersja style kosztuje 70 900 złotych

dziennik.pl
Hyundai elantra

dziennik.pl
Hyundai elantra

dziennik.pl
Hyundai elantra