Limuzyna w cenie jak z supermarketu. Hyundai elantra zdaje test dziennik.pl

  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Aktualna, piąta generacja hyundaia elantry wjechała do polskich salonów sprzedaży w 2010 roku. Model ten, jak zapewnia producent, jest w pełni przygotowany do konkurowania z europejskimi autami, takimi jak np. volkswagen jetta. Jednak...
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Jednak jakość oferowana przez Volkswagena, a co za tym idzie wyższa cena jetty sprawia, że realnymi konkurentami dla elantry są auta takie jak toyota corolla i chevrolet cruze...
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Styliści Hyundaia podpatrzyli europejskie trendy i upodobnili nadwozie elantry do klasę wyższego modelu, jakim jest hyundai i40
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Dzięki temu z anonimowego sedana, o którym słyszeli tylko pracownicy Hyundaia i garstka emerytów, którzy zdecydowali się na zakup poprzednich generacji auta, elantra stałą się elegancką kompaktową limuzyną
  • Hyundai elantra
    Hyundai

    Hyundai elantra

    Wnętrze elantry zaprojektowano tak, że pasuje wyglądem to karoserii auta. Ciemna kolorystyka kokpitu jest rozjaśniona srebrnymi plastikami, a niebieskie podświetlenie nadaje jej nowoczesnego wyglądu
  • Hyundai elantra
    Hyundai

    Hyundai elantra

    Deska rozdzielcza ma tradycyjną dla nowych aut Hyundaia nieco kosmiczną stylizację...
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    W przeszłości takie pomysły okazały się sukcesem, czego przykładem może być honda civic "ufo", która przypadła do gustu kierowcom w bardzo różnym wieku...
  • Hyundai elantra
    Hyundai

    Hyundai elantra

    Górna część kokpitu została wykonana z miękkiego materiału, a im niżej zajrzymy, tym plastik jest innej jakości. Warto natomiast dodać, że wszystko zmontowano starannie
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Lista wyposażenia testowanej wersji obejmuje takie elementy jak: dwustrefowa klimatyzacja, skórzaną tapicerkę, 4 elektryczne szyby, elektryczne lusterka, komputer pokładowy, który podpowiada właściwy moment na zmianę biegu, 4 podgrzewane fotele, wejście AUX i USB
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Ciekawostką było podgrzewanie tylnej kanapy, ponieważ w tej klasie nie jest zbyt popularne
  • Hyundai elantra
    Hyundai

    Hyundai elantra

    Kabina pasażerska jest wystarczająco przestronna, aby zabrać na pokład piątkę pasażerów. Nie będzie też problemu ze zmieszczeniem ich bagaży, ponieważ elantra ma za tylną kanapą kufer o pojemności 458 litrów
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Pod maską auta zamontowano wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra, który generuje moc 132 KM
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Jest dziedzina, w której Hyundai zrobił ogromne postępy. Chodzi zarówno o dobre wyciszenie kabiny, jak i wysoką kulturę pracy silnika, którego niemal nie słychać, gdy pracuje na wolnych obrotach.
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Wystarczy jednak spróbować gwałtownie przyspieszyć, żeby usłyszeć, że nie lubi on pracować na obrotach zbliżonych do maksymalnych
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    A jeśli zechcemy jechać dynamicznie, to będziemy musieli znosić ten hałas, ponieważ maksymalny moment obrotowy (158 Nm) jest dostępny przy 4850 obr./min.
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Zużycie paliwa podczas jazdy w mieście oscylowało w granicach 8-10 litrów, a na trasie spadało do około 6,5-7 litrów
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Silnik wykazuje się też niezłą elastycznością, czyli auto nie ma problemu z przyspieszaniem z prędkości 60 km/h na szóstym biegu, do 100 km/h. Nawet komplet pasażerów na pokładzie nie robił na silniku większego wrażenia
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Zawieszenie? Inżynierowie ewidentnie postawili na komfort i jakość wybierania nierówności, nie skupiając się na precyzji prowadzenia. Najwyraźniej to czuć, gdy przejeżdżamy po poprzecznych nierównościach jak np. tory tramwajowe, kiedy samochód miał tendencję do bujania i dobijania zawieszeniem
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Jeśli chodzi o ofertę rynkową elantry dziwi fakt, że w brakuje w niej przynajmniej jednego silnika Diesla
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    Hyundai nie zdaje sobie chyba sprawy, jak popularne w Polsce i całej Europie są kompaktowe sedany wyposażone w turbodoładowane jednostki wysokoprężne.
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

    W Polsce najtańsza elantra (Classic Plus) kosztuje w promocji niemal 58 tysięcy złotych, bogatsza comfort to wydatek 64 900 złotych, a najdroższa wersja style kosztuje 70 900 złotych
  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

  • Hyundai elantra
    dziennik.pl

    Hyundai elantra

  • Hyundai elantra

    Zobacz także

    Ford focus ST

    Nowy model z silnikiem na piątkę. Ford zdecydował się na radykalny krok

    Samochód idealny do jazdy na co dzień? Zobacz, na zdjęciach jak wygląda zupełnie nowa odsłona najpopularniejszego Forda w Polsce. Zdziwisz się, kiedy zajrzysz...
    Volkswagen touran

    Już w Polsce! Nowość przez ponad 1100 km nie przerwie jazdy. Mamy ZDJĘCIA

    Większy i bardziej przestronny z najpojemniejszym bagażnikiem w swojej klasie. Na pokład zabiera nawet siedem osób. Który silnik wybrać? Dziennik.pl sprawdził...
    Opel astra sports tourer

    Nowy opel astra sports tourer to najtańsze niemieckie kombi w Polsce. Ile spala i jak jeździ? Sprawdziliśmy

    Najtańsze niemieckie kombi już w Polsce. Co potrafi? 93 zakręty najpiękniejszej drogi świata - to tam dziennik.pl sprawdził, jak jeździ i ile spala najnowszy opel...
    Volkswagen tiguan

    Nowy SUV na rynku. Polacy z zamkniętymi oczami kupili już ponad 1000 sztuk [FOTO]

    Pierwszy volkswagen tiguan skusił niemal 3 mln kierowców. Teraz do Polski wjechał następca i... 70 proc. kupowanych aut nowej generacji to najbogatsze wersje. Co...

Hyundai elantra

Aktualna, piąta generacja hyundaia elantry wjechała do polskich salonów sprzedaży w 2010 roku. Model ten, jak zapewnia producent, jest w pełni przygotowany do konkurowania z europejskimi autami, takimi jak np. volkswagen jetta. Jednak...
Pokaż komentarze
  • Strona główna
  • Facebook 0
  • Tweet
Udostępnij

Źródło: Własne

Źródło: Własne

reklama